Gjest Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 hei på deg, går du å ruger enda du! jeg som var sikker på at den snuppa di ville kommet i jula hehe hun har det vel alt for godt der inne tror fødselen din setter i gang 13 og er klar den 14.. prøvde meg på ett nytt legg så litt morro å se hvordan det blir masse lykke til!!! klem
magica fra tryll Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Kjære whitelily! Så nydelig av deg,-tusen takk! Håper du har rett,-kjennes ut som det ikke er så lenge til nå... De trodde det var gutt på ul, men jeg har aldri vært helt overbevist selv;) Skal se skikkelig på deg når ting får roet seg! Klem
Gjest Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 så bra at det kan kjennes ut som noe skjer!! skal sende deg masse fødestøv og gode energier!! vet alt om det å vente PHU! ikke tenk så mye på det nå du, tar det på et mye senere tidspunkt, har masa litt her inne de siste dagene og fått noen morsomme svar som jeg føler kan stemme litt så får vi bare ta en dag av gangen men jeg er positiv og føler det kan bli orden en gang for alle for oss dette året jeg føler veldig jente på deg jeg da, men er vel like velkomment om det er en gutt også igjen masse lykke til!! tenker på deg rett som det er varme og energifylte klemmer til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå