Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 7 og har enda ikke blitt noe særlig kvalm. Kjenner det litt om jeg har spist meg litt for mett. Men ikke noe mer enn det.

I mitt forige svangerskap var jeg kvalm fra uke 5-6 . Jeg var værst om kveldene da faktisk, og fikk ikke i meg noe særlig med mat om dagene.

Det er nok veldig individuelt når kvalmen kommer, og om den kommer i det hele tatt :)

Annonse

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt i mine to forrige svangerskap, men denne gangen er jeg ganske kvalm på ettermiddagen/kvelden, men kaster ikke opp.

Er 4+4 i dag, så dette svangerskapet er helt annerledes enn de to forrige.... Kanskje det er annet kjønn denne gangen...

Men man trenger altså ikke å bli kvalm og kaste opp i det hele tatt! :)

Kvalmen kom som kasta på meg uke 6... :( Er uke 10 imorgen og fortsatt kvalm.

Har fått akkupungtur til jordmor(der seabands sitter) Håper det går over snart!!!

Seabands hjelper meg iallefall...eller tar ikke sjansen på å ta de av:)

Morgenkvalme my as...Varer hele døgnet jo:S

Kvalmen kom brått natt til seks fullgåtte... Og dette med morgenkvalme. Hvorfor kalles det det?!? Er det noen som er kvalme bare om morgenen? Jeg er kvalm 24 timer i døgnet, men det er kanskje verst om kvelden, eller ellers hvis jeg er sliten. 8 fullgåtte i dag og jeg er allerede i ferd med å bli gal av å være hjemme. Hver dag er en kamp mot kvalmen, og jeg tenker med gru på forrige svangerskap da jeg var kvalm hver dag til gutten var ute. Men huff, det var ikke meningen å skremme deg, innlegget mitt burde kanskje plasseres annet steds... Som du ser over her er det faktisk mange som slipper unna, eller er bare litt kvalm. Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...