Gå til innhold

andre som e kvalme i slutten av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fram te uke 16 va eg drittkvalm. Men så blei d bra i mange måneder. Nå e eg i uke 34 å føle eg e på danskebåten igjen. Andre som slite me det samma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia..

Jada.. Kjempe dårlig frem til ca uke 16 og forholdsvis fin frem til nå uke 35.. Men føler det kun er morgenkvalme.. Spørs litt hva jeg spiser og drikker til frokost.

Skrevet

Jeg er i uke 29 og nå er kvalmen på full vei tilbake sammen med sure oppstøt...

Skrevet

Ja igår kasta jeg opp igjen, og i hele morrest og formiddag har jeg vært kvalm, er 34+2.

Skrevet

Er i veke 35 og eg spyr endå, men eg har ikkje hatt nokon pause i kvalmen og oppkastet. Har vore likt siden veke 7...

Skrevet

Er ikke så langt kommet som dere, hører til på 2. tri ennå. Men jeg har vært kvlam hele veien fra uke 3, og ser ikke ut som det er noe bedring på gang ennå.

Med forrigemann var jeg ikke kvalm i starten i det hele tatt, men fikk det i slutten av 2 tri og frem til fødsel. Ikke konstant kvalme, men akutte kvalmebyger som endte med oppkast. Det kom særlig hvis det var lenge siden jeg hadde spist.

Skrevet

Er i uke 30+3... Har konstant kvalme....men det har jeg hatt siden uke 8....spyr ikke like mye som de første 20 ukene, men nettopp vært gjennom en runde med omgangssyke... og det tok på...lykke til jenter...mye vi skal gjennom=)

Skrevet

Hei..

Jeg var skikkelig kvalm til uke 15 og var veldig glad når det gikk over, men begynner å bli kvalm igjen nå, men det er pga halsbrann (sure oppstøt pga det er mindre plass til magesekk o.l.) og fordi lillegutt sparker oppover i magesekken..

men ett tips er å prøve å ligge litt på siden :)

Skrevet

Hei,

jeg hadde Hyperemesis i første del av svangerskapet, konstant spying fra uke 3 til og med uke 16, med flere sykehusinnleggelser og null effekt av kvalmestillende medisin.. Det ga seg gradvis etter uke 16 og jeg har ikke kastet opp siden da. Men kan fortsatt bli småkvalm til tider, spesielt om kvelden. Og matlysten er ikke på topp, spesielt på middagsfronten er det mye som byr meg meg i mot. Er i uke 32 og har avfunnet meg med at jeg sannsynligvis ikke kommer til å bli kvitt dette før småtten er født..

Skrevet

sliter også me d samme, er i uke 39 å veldig kvalm på kvelden å natta.. men d er ikke lenge igjen nå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...