Gå til innhold

8 uker i dag - dette går med sneglefart....

Anbefalte innlegg

Syns jeg har vært gravid i evigheter jeg, men er bare 8 uker i dag! Mens på en annen måte har jeg ikke helt tilltatt meg å tenke så mye på at jeg er gravid, tenker derimot masse på at jeg ikke må blø og at dette ikke må gå galt. Merkelig retning tankene har gått.. Er vel en slags forsvarsmetode hvis dette ikke skal gå den rette veien.

Ser veldig frem til jeg er over 12 uker, da minsker i alle fall faren betydlig:-) Og da kan jeg fortelle det til andre:-)

Men det går sååååå seiiint!! Hehe veldig utholdmodig:-)

Fortsetter under...

ja disse ukene går seeint.. men likevel på en måte fort og, har termin en dag etter deg og er da 8 fullgåtte imorra:) det er jo 2/3 av hele 1.trimester da:) skal på tildlig ul til fredag og håper å få se en krabat med bankende hjerte.

Så spennende med UL - Lykke til:-) Jeg var for en uke siden og så det lille hjertet slå, helt fantastisk, skal igjen om to uker.

Lykke til med alt, og håper tiden går raskt mot sommeren for oss:-)

Tok min positive test idag jeg. Jeg er fremdeles litt sjokka, for det var ikke helt planlagt. Men gleder meg veldig. Den lille spira er absolutt velkommen. At jeg ikke fant det ut før i uke 8 er merkelig egentlig. Jeg bruker å være rimelig tidlig ute med å merke endringer i kroppen. Har ikke legetime før til slutten av neste uke, så må vente litt før legen bekrefter mine to positive tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...