♥Mammatil3små♥ Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Skulle en kjapp tur på butikken for en times tid siden, og hadde knapt kommet meg ut av bilen før jeg lå langflat på parkeringsplassen... :-s Ringte føden ,og de sa jeg skulle følge med på spark og være oppmerksom på magesmerte/blødning. Hvis hun ikke har sparket innen en time, eller jeg får magesmerter/blødning skulle jeg komme inn for kontroll... Noen andre som har falt skikkelig på magen?:s Og skjedde det noe ,eller gikk det helt fint...? Blir jo sååå bekymret... Æsj altså... Tror jeg må ut å kjøpe brodder... !
rosa7 Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 UFF Høres skummelt ut. Få kjøpt deg brodder du.
rosa7 Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Dra en tur på føden alikavel du. Så er du sikker og føler deg bedre etterpå.
2gull+spire Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Uff da.. Brodder er en fin ting!! Jeg har ikke falt selv, men en venninne av meg gjorde. Hun ble tatt inn på føden med det samme og sjekket med ul. Det gikk helt fint, ingen skader på babyen.. Så lykketil, det går sikkert bra;)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2011 Uff, ja... har veldig lyst å få det sjekket- bare sånn for sikkerhets skyld... Tror att alt er bra ,men syns det er fryktelig ekkelt... !:s Tenker på morkakeløsning og sånn liksom...:s Men de på føden mente det ikke var behov for kontroll hvis jeg følte meg i fin form og babyen sparker... Så får prøve å roe meg med det en liten stund, også heller ringe de igjen senere hvis jeg fortsatt er like bekymret...
lykketrollet2011 Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Jeg gjorde det samme forrige uke, på skitur, og ble veldig bekymra. Men landa på rompa til babyen, og får satse på at den slekter på min og er godt polstra. Uansett beveget han seg som før, og det ser ut til å ha godt bra. Verken lege eller jordmor jeg snakka med var særlig bekymret når jeg fortalte at han fortsatt rørte på seg osv i hvert fall. De tåler mer enn vi tror! Så nå går jeg fortsatt på ski, men har funnet en ganske flat runde, og har innsett at verken fallteknikk eller kjernemuskulatur eller balanse er helt som før
♥Mammatil3små♥ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2011 Jepp, tror nok brodder må til... Så bra att det gikk så fint...det går nok stort sett bra... Blir bare så skremt... Tusen takk...
♥Mammatil3små♥ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2011 Hehe, godt å høre att det gikk bra! Jeg har faktisk vært litt for pysete for å gå på ski denne vinteren... men er visst like skummelt å gå på sko... De tåler nok mye, og de har jo både fostervann og annet rundt seg... Er sikkert ikke noen grunn til bekymring... Får bare ligge her litt sånn som jeg fikk beskjed om, så går det nok fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå