<3Minesmå<3 Skrevet 11. januar 2011 #1 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er i sjokk.. Jeg satte inn spiral 29 november, da var jeg akkurat ferdig med mensen. Hadde ikke samleie i perioden etter mens og frem til jeg satte inn spiralen. På GU spurte de om jeg har sjekka om jeg var gravid før jeg skulle sette inn spiralen.. Jeg hadde jo ikke sjekka det, men jeg hadde jo nettopp hatt mensen så jeg var jo sikker på at jeg ikke var det. Men likevel så sjekka de med en ultralyd om jeg var gravid. De så ingenting, så spiralen ble satt inn. Nå 1.5 mnd senere har jeg spontanabortert! Jeg trodde jeg fikk mensen bare.. blødde noen dager, med litt mensmerter, ikke kraftige. Så plutselig i går kveld kjente jeg at det plutselig strømmet blod ut av meg. gikk på do å da lå det en blodklump i bindet.. Trodde bare det var litt blodansamling. Men når jeg studerte det litt nærmere så så jeg at det var et bittelite foster inni en slags slimpose. Jeg dytta litt på det for å se så jeg var helt sikkert.. å da stakk det ut en bitteliten fot!!!! Jeg ble helt skjelven å trodde ikke mine egne øyne!! Jeg er mor til en sønn på litt over 6 mnd og satte inn spiral fordi vi ikke vil ha flere barn før jeg er ferdig med utdanningen min.. Men nå har jeg altså vært gravid uten at jeg visste det å fosteret har dødd i magen :-( Trodde aldri jeg skulle oppleve noe sånnt! Jeg kan ha blitt gravid med spiral!!! Hadde jeg visst at jeg var gravid før jeg satte inn spiralen så hadde jeg aldri i verden satt inn en spiral i utgangspunktet. Jeg er imot abort! Så vi hadde selvfølgelig tatt konsekvensene av det å beholdt ungen! Så å få se noe sånt for meg er helt sykt! Jeg sov ikke i natt! Ringte legen i dag tidlig å forklarte hva som hadde skjedd og hun sa at jeg måtte komme inn å ta en blodprøve å sjekke om de kunne se på blodprøven om jeg hadde vært gravid. Så det gjorde jeg, men får selvfølgelig ikke svar på den før om en uke. + at hun skulle sende meg på UL så de kan sjekke om alt er ute.. Jeg er lei meg.. det var jo ikke planlagt. men jeg hadde jo blitt gla om jeg hadde visst at jeg hadde vært gravid før jeg satte inn spiralen. Da kunne jeg hatt en ny baby på vei nå! Det værste er at jeg så det jeg så.. kunne godt vært foruten det! Håper ikke noen av dere må gjennom det samme sier jeg bare!! Måtte bare få skrevet ned litt tanker om det.. Snakker med familie å venner.. men greit å få ned alle tanker svart på hvitt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142771160-gravid-igjen-med-spiralspontanabort-litt-ekkelt-innlegg-om-noen-ikke-vil-lese/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå