Gå til innhold

Dere som har slitt mye med søvn over lang tid... hvordan klarer dere å motivere dere selv til å holde ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så forferdelig tungt om dagen. Enda styrer snuppa om natten. Våkner ca 1 time etter hun er lagt, og er umulig å legge igjen før etter 2 timer, om jeg ikke ammer henne videre i søvn (slik at hun kan sove 1 time til liksom....) Sånn holder hun på hele kvelden og natten gjennom.

Nå nærmer hun seg 6 mnd, hun har holdt på siden fødselen omtrent.. Det går opp og ned med meg, men nå er motivasjonen på bånn igjen. Eneste som holder meg oppe er at det går over (en vakker dag...) og at det faktisk fins folk som har det verre (innbiller jeg meg...:)

Noen gode tips oppi alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar en dag om gangen og er evig optimist :-) Tenker at denne natta, ja, da blir det bedre :-) ER nå vant til lite søvn, toppers om jeg får 5-6 timer, men jeg e rhelt giddalaus når jeg bare får 3-4 timer. Prøver ¨å puste rolig og slappe av mens jeg er våken, prøver unngå på bli stressa.

Skrevet

Var like flink som deg de første 4 mnd.. nå er det vanskeligere.. har ikke sovet mer enn 2 t i strekk de siste 4 mnd, bortsett fra 1 gang i forrige uke, da fikk jeg faktisk sove ca 4t sammenhengende!!

At vi aldri skal få se noe lys i enden liksom!?!? Ikke et mikroskopisk tegn på at ting kanskje skal bedre seg...?....

Møkk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...