Gå til innhold

Føler meg så mislykka.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Er nå 6+1 har så og si vært sykelmeldt hele Januar prøvde meg på jobb på Mandag med resultat i å ligge å spy i hele natt. Har en liten en fra før på 1,5. som jeg fortiden er alene med pga pappan tar etterutannibg i utlandet i 3 mnd. Føler han blir så forsømt, Finner ikke på noen ting pga mamma er dårlig.

Har ikke fortalt det til sjefen enda som mener jobb er livet og man trosser ild og vann for å komme på jobb. Var ikke serlig blid når jeg ringte og sa jeg var syk i dag. Eneste han sa var : Da håper jeg vi ses i morgen.....

Gruer meg så hinnsides til og fortelle han det.

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffameg!

Jeg foreslår at du gir litt blanke. Sjefen din skal ikke styre ditt liv. Det at du er gravid, er en gladnyhet! Du er glad for at du skal bli mor igjen, og den gleden skal ingen ta fra deg. Blir sjefen sur, greit, det driter du i, for du er lykkelig<3

Må du sykemeldes ut svangerskapet, så er det egentlig bare bra, det! For deg og babyen din! Og han lille du har fra før av..Da får dere ro. og du skal ikke tenke på jobben..

Du skal ikke utsette deg selv og helsen din for at ikke sjefen skal bli sur.. når man ser på det på den måten, så er det jo helt latterlig at vi gruer oss til å fortelle sånne ting!

Jeg er ganske irritert på jobben om dagen, derfor jeg er litt krass.. hoho!

Lykke til! Jeg heier på deg!

Skrevet

Støtter dette mye =) Kos deg m graviditetn ;) Jeg har selv sykemeldt meg ut mnd, blir d nok lengere og ;)

Skrevet

Sier det samme som de andre! Drit i at sjefen blir sur! Dette skal være en lykkelig tid for deg, å det skal han ikke få ødelegge! Kjipt at du er så dårlig da, Håper det går over snart. Og du får nok bedre tid til den lille etterhvert. Men skjønner hvordan du føler ... Masse lykke til videre!

Skrevet

Ååå tusen takk for all støtte! Kjente eg fekk litt nytt pågangsmot.

Er ikke så mangen jeg kan ha utblåsning til i og med at det er veldig få som vet om den lille spiren enda =)

Skal prøve å "drite" I sur sjef =)

Skrevet

Ja drit i sjefen din. Det viktigste er deg og de to små.

Men hvorfor ikke prøve medisin? Ikke for å klare å jobbe, men for å klare hverdagen bedre. Jeg bruker afipran og den gjør at jeg mestrer hverdagen. Uten den hadde jeg bare ligget og spydd og vært superelendig.

Lykke til!

Skrevet

Føler sånn med deg. Det er jo ikke sjefen man har mest lyst til å fortelle dette til; "forresten er jeg gravid, så hvis alt går bra så må du finne en vikar for meg om noen måneder".

Selv måtte jeg si det i går (7+5) for legen min sykmeldte meg for andre gang denne måneden. Har hatt noen svake blødninger, og hun mener det ikke er verdt å ta sjansen. På jobben er det mye å gjøre og vi er allerede underbemannet på grunn av sykemeldinger så nå sliter jeg med dårlig samvittighet. Men det er som de andre sier her, vi må bare "drite" i det og tenke på oss selv og barnet vårt. Det er bare litt vanskelig når man egentlig har høye forventninger til seg selv og gjerne også vil tilfredsstille andre. Bare en ting å gjøre, og det er å ta hensyn til helsa, oss selv og barnet i magen. Det er jo det som virkelig betyr noe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...