Lexi79 Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har termin i dag og er så lei å vente at jeg har bestilt modningsakupunktur i dag. Jeg lurer på om det ikke er for seint? Jeg ville bestille etter uke 38 allerede men jordmor sa til meg at jeg kom til å føde før termin dennne gangen. Det var skuffende. Jeg er 2.gangs og gikk 4 dager over med nr 1. Jeg hørte at hvis noen går over første gangen, gjør det også andre ganger. Jeg har mange vonde kynnere (menssmerter) og det er ikke morsomt å få sånne lurerier. Mange ganger trodde jeg at det begynte å skje noe. Hvor ofte kan man få akupunktur behandlig? Kan jeg få også i morgen eller bør jeg vente litt? Jeg er veldig spent.
Sannali Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg startet på 5. januar, av naturlige årsaker. Hadde ULtermin 9. men menstermin 15. som jeg stoler mye mer på. Har hatt tre behandlinger så langt, og har avtale med akupunktøren at jeg skal ta kontakt om jeg ikke føder før helga. To av behandlingene tok jeg to dager etter hverandre. Er også andregangs og forespeilet fødsel i allefall til termin siden jeg fødte spot on forrige gang. Hadde også modningsakupunktur forrige gang og anbefaler det på det varmeste, både pga at det er behagelig å få litt pleie mot slutten samt at det (iallefall virker som om) har god effekt. Tror ikke det er noen som ikke ville behandlet deg disse dagene selv om du har kort igjen, men det er jo bare å høre med akupunktøren du kunne tenke deg å bruke.
magica fra tryll Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde termin på lørdag, og satte igang med akupunktur igår. Tenker jeg skal ha imorgen og på fredag, om det ikke skjer noe før. Jeg tok sist også. Da begynte jeg i uke 37, men gikk allikevel 5 dager over, så tenkte jeg skulle sjekke ut naturmetoden denne gangen. Hadde liksom et håp om å føde litt før siden det er unge nr6 og knapt 2 år siden forrige fødsel....
♥ Lille Gull ♥ Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Magica :-) Hvor tar du slik akupunktur? I tilfelle jeg trenger det, eller finner ut jeg skal prøve. Har 17 dager igjen, og det kan jo hende jeg blir litt lei snart ;-)
magica fra tryll Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 I Sarpsborg. Jeg kan sende deg på pm om du bor i nærheten?
♥ Lille Gull ♥ Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 hehe, jeg vet jo at det er i Sarpsborg.. bor jo der ;-) Derfor jeg spurte deg... :-))
magica fra tryll Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Litt i tåka bare...måtte forsikre meg om at det var deg..hehe. Sender deg PM
♥ Lille Gull ♥ Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 hehe, er forståelig det ;-) takk skal du ha :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå