Gå til innhold

Når fødte du nr 3 i forhold til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag 14 dager igjen til termin, og nå venter jeg!!!! Fødte 14 og 10bdager før UL termin sist, så dette er litt "farlig"! For nå forventer jeg også å føde litt før termin, og fra i dag venter jeg! Kjenner etter alle tegn og analyserer alt. Men det kan jo fort gå 1 mnd ennå til hun må ut! Herregud for en tanke!

Har hørt fra flere hold at nr 3 er en liten luring! Blæ, har ikke vært helt psykisk klar for fødsel tidligere, men det snudde brått nå!

Dere som har født 3 barn, når kom han=hun i forhold til termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 3 her i huset kom 6 dager over UL-termin. Ble satt i gang. Lykke til med innspurten:) Jeg er 2 dager på overtid i dag, og meeeeeget utålmodig nå!

Skrevet

med de to første ble jeg satt igang, så de ble født dagen før termin begge to, er ganske sikker på at jeg hadde gått over termin med begge to hvis ikke jeg hadde blitt satt igang, nr 3 kom 5 dager før termin, helt av seg selv....=)

Skrevet

Nummer tre kom av seg selv på min termin dato og 12 dager FØR ul termin, men ul termin var laangt på bærtur :-p

nummer en komfire dager over ul (2 dager over min ), nummer to ble igangsatt 13 dager over mens termin og 10 dager over min, hadde ikke ul termin. Han var overtidig ifg legen.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...