Gå til innhold

Jeg har så veldig sterk følelse ang hvilket kjønn jeg venter... Flere?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde rett når jeg venter jenta mi og jeg hadde rett nå.. Alle sa denne gangen "det blir nok en jente til på dere" men jeg var sikker på gutt.. Og det har vi fått bekreftet på 2 ul.. Er rart at man får den følelsen så sterkt!!

Fortsetter under...

har ikke hatt spesielt sterk følelse, men mannen min har hatt veldig sterk følelse for jente, og ifølge UL blir det vist ei lita jente. mannen hadde også sterk følelse for jente forrige svangerskap, da viste vi ikke hva det skulle bli, men det ble jente.Rart han har vært så sikker. vi er kjempeglade for ei jente til (virker litt som at andre syntes vi skal være litt skuffet siden vi ikke får en av hver da)

jeg hadde skikkelig guttefølelse husker jeg.. og når alle venninnene mine og bekjente hadde vært på ultralyd før meg og fått vite at det ble jente, trodde jeg at jeg i hvert fall skulle få gutt!!

Meen så sa jordmoren at hun trodde det ble jente:) vi skal på 3D imorgen og forhåpentligvis få vite 100% sikker kjønn!:)

Så artig å lese at så mange tippet rett :)

I mitt forrige svangerskap skrev jeg dagbok dagen før ultralyd: "Det er ikke mulig at jeg har en gutt inni her. Du er ei lita jente. Jeg er helt overbevist". Og jommen var det ikke ei lita tulle på ultralyd.

Og dette kan være tilfeldig; men jeg kan ikke huske sist jeg tippet feil kjønn på en gravid bekjent. Jeg synes den følelsen blir så sterk når jeg kommer i nærheten av gravide (kan være noe jeg inbiller meg, altså, men sånn har det vært).

Annonse

Kjønnet er vel ikke tydelig allerede etter 12 uker? Står i alle fall det i svangerskapsboka mi..

Jeg var også sikker på at det var en gutt første gangen, men fikk ei jente. Trodde det ikke før jeg fikk se det ;) Denne gangen tror jeg også det er en gutt... :P

Jeg hadde rett! Antageligvis, da... JM fikk ikke sett ordentlig, og sa først jente. Men så syntes hun tydelig hun så en tissefant, så da ble hun ganske sikker på gutt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...