Gå til innhold

BIM treff i Haugesund :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

til alle som kunne tenke seg et BIM treff i Haugesund, kommer med forslag om dato og sted, også ser vi hvor mange det passer for. Fint om dere gir beskjed om det passer :-)

prøver på: mandag 17 januar kl 12.00 på kafe mm på kaien :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig,

Jeg kommer sålenge formen tillater det :)

Skrevet

fint :-) noen flere?? :-)

Skrevet

prøver å dytte litt jeg for å se om det er noen fler som har lyst til å være med, hvis tidspunktet var dårlig er det bare å justere, kom bare med et forslag :-)

Skrevet

eg e me! så fremst det ikke skjer noe revlusjonerende her:)

Skrevet

Eg e me, så lenge eg ikkje ligge på føden;)

Skrevet

Tror jeg kan komme. Som tilflytter hadde vært veldig koselig å bli kjent med litt flere her i byen:)

Skrevet

Om jeg får barnevakt til skjønningene mine, så kommer jeg også :)

Skrevet

Jeg tror også jeg kan komme. Blir koselig!

Skrevet

oj så flott da :-) da blir vi jo kanskje en god gjeng i år og hvis ikke alle plutselig ligger å føder :-)

Skrevet

Men hvordan veit vi hvem vi skal treffe egentlig? =p Jeg ser ikke vennene mine om jeg går forbi de på gata en gang, så forvirra er jeg! Så her må jeg ha litt hjelp =)

Skrevet

jeg er med så lenge formen stiger! ligger nå med influensa...:( satser på at det går fort over;-)

Skrevet

Hehe, se etter magene kanskje?;) HAdde bare vært typisk at det var maaange gravide der akkurat den dagen;)

Skrevet

Ja er det jeg frykter, at jeg bare går til nærmste høygravide venninnepar og setter meg =p Har ikke så lyst til det!

Skrevet

hehe, det ble ikke noe problem sist, da fant vi hverandre med en gang. men kan godt stille med et skilt der det strår bim treff .-) :-) hehe...

men ser man en gravid så kan man jo spørre om de er på barnimagen treff så slipper man unna en flau situasjon :-)

en forvirra gravid på let etter noen man aldri har sett før synes nok ganske godt i terrenget :-)

Skrevet

Kan jo legge en lapp på bordet eller noe hvor det står BIM treff, bare sånn for sikkerhets skyld! :P

Bør vell egentli ikke være vanskelig å finne en gjeng gravide :P

Magen er iallefall vanskelig å skjule nå!

Skrevet

ska fikse skilt jeg :-)

Skrevet

håper alle er klare for morgendagen :-) :-)

Skrevet

Ser ut som jeg må svikte dere damer, helsa holder ikke helt i dag:( Men håper det blir flere treff, for jeg vil gjerne være med:)

Skrevet

jeg måtte også svikte på sykdom.. blir det flere treff som det er mulig å bli med på? :)

Skrevet

jada, må jo kunne få til det :-) vi var 4 som møtte og det var veldig koselig .-) er det en dag som passer bedre enn andre så syng ut også setter vi opp en dag i neste uke??? :-) hvis ikke, så bare kommer jeg med et forslag om en dag og tid i neste uke, så ser vi...

jeg har en følelse på at jeg føder til helga da, men.... kan ikke satse alt på det :-)

Skrevet

jeg satt også hos legen når dere møttes desverre. :(

Men vil gjærne være med neste gang dersom det blir flere møter.

Hold oss oppdaterte :)

Skrevet

blir spennende å se da om det blir fødsel nå til helga da!!;) tenkte meg på åpen barnehage me snuppa på mandag, så tirsdag passer for meg værtfall?! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...