lille +gutt Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har lenge hatt lyst til å være med på hemmelig venn her inne, men nå er den jo flyttet til Din baby noe som får meg til å tenke at jeg ikke føler meg helt vell med å være med på det. Så kanskje kan vi som enda ikke er helt klar lage en slik runde her inne? Siden jeg ikke har gjordt dette før lurer jeg nå på om en til vil være med å arrangere dette( vi deler da gruppa i to også har jeg en gruppe samt min medhjelper, mens min medhjelper har meg og en gruppe. Da får både jeg og min medhjelper være med på dette samt at det ikke blir så mange adresser å utveksle. Vist du vil være med skriver man det på denne tråden og sender adressen på en pm til meg. Når det er mange nok med stopper vi inntaket og kjører en presentasjonsrunde. Gavene skal ikke koste mer enn 100 kr max( og jeg tror de fleste er enig med meg i at gavene bør innholde temaet baby ) også sender man denne til den man har fått som hemmelig venn, med en liten ledertråd om hvem du er uten å røpe deg. Derfor er det lurt å skrive noe som kanskje skiller deg litt fra de andre i presentasjonen og sende dette som ledertråd. Her kan bare fantasien stanse deg Er det noen som er med? Jeg setter frist til den 15 januar slik at ingen melder seg etter vi har begynnt puslespillet. Jeg trenger også en medhjelper
Babysyk85 Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Så bra påfunn Lykke-Liten!! Jeg har aldri vært med på hemmlig venn før, så jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hva det er. Sånn jeg forstod det så skulle vi gi en gave - at det er det som er hemmelig venn "greia"? Høres jo veldig hyggelig og spennende ut da! Jeg vil gjerne være med. Men som du forstår kan jeg ikke være medhjelper.
lille +gutt Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 supert da e vi i gang noterer deg opp.
Babysyk85 Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Er det flere som har meldt seg på, eller er det bare oss foreløpig?
lille +gutt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2011 Bare oss enda desverre, men får vi en til kjøre vi det Glemte å skriv det i første melding for så på det som naturlig at alle skjønte det sia pakkan må igjennomposten. Men altså om man e med må man gi navn og adresse. e kun æ og den som blir din hemmelige venn som får den da. Krysse fingran
Babysyk85 Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Du skrev det i første innlegget Tenkte jeg bare skulle vente til vi har fått med flere. Kanskje 3 er litt lite eller?
lille +gutt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2011 Ja håpe å flere, trur mange av de vi prata med tidligere har flytta over på bli gravid så trur ikke det e så mange "aktive " profila her akkurat nu, men det kan jo snu fort så vi får bare vente å se Rart å tenke på at nu e vi kommet til vårt år da vi skal bli prøvera
Babysyk85 Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Ja, det varierer veldig hvor mye aktivitet det er her inne. Har på følelsen av at jeg blir igjen her alene. Men det kommer jo stadig nye til da. Ja, tenkte på det på nyttårsaften, at neste nyttårsaften er jeg forhåpentligvis gravid Følte liksom at ventetiden ble mye kortere med en gang vi kom til nytt år! Og jeg slutter med p-piller om 9 uker! Det blir rart!
lille +gutt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2011 Gratulerer da har du jo ikke mer enn 9 uka igjen her da
Babysyk85 Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Skal ikke prøve før til høsten for det. Vil bare slutte i god tid sånn at syklusen forhåpentligvis er i orden til vi begynner prøvingen. Har lest om så mange som har hatt problemer med å få mensen tilbake etter p-pilleslutt. Og så tenkte jeg det var greit å finne ut av hvordan syklusen min er. Men blir kjipt å hoppe av i svingen så lenge da!
lille +gutt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2011 Det e jo også en ganske usikker prevensjonsmetode så da kan det jo hend det klaffe før du vet ordet av det
Babysyk85 Skrevet 12. januar 2011 #12 Skrevet 12. januar 2011 Ja, vet :)Men tror kanskje kjæresten vil bruke kondom den første tiden, men tipper han går lei av det ganske fort. Husker ikke helt hvordan det var med deg? Går du på p-piller? Når skal du isåfall slutte?
lille +gutt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 12. januar 2011 ja cerazette går æ på, blir å stopp i juni ikke så mange mnd igjen nu heldigvis
Babysyk85 Skrevet 12. januar 2011 #14 Skrevet 12. januar 2011 Da går du rett fra p-piller til prøving? Jeg er så redd for at det skal ta lang tid å bli gravid, tror jeg blir utolmodig da, så tar det enda lenger tid. På en måte gruer jeg meg litt til prøvingen, hvis det blir mange skuffelser. Men blir spennende også da!
lille +gutt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2011 Det e bare minipilla så har testa det flere ganga at den kommer noen daga etter stopp før så å kom kver 30 dag stortsett samme klokkeslett Ja samme her, men et godt råd, prøv å ikke tenk, bli deprimert osv. Det kan vist absolutt påvirk resultatet. Æ prøva iallfall å gjør det til en koseli tid, men det bli vel verre me tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå