Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Kan bhg svare på dette, og evt svare på om man menst sansynlig får plass/ikke får plass?? jeg lider av telefonskrekk, derfor spør jeg her først...
Amarie Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Ja, det gjorde nå jeg i sin tid. Veldig greit å vite om man er nr. 5 eller 60. Ring, du!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg tror du har større sjanse til å få vite det hvis du ringer kommunen ( eller bydelen, hvis du bor i Oslo). Det gjorde jeg.
Amarie Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Mulig du har rett i at man heller skal ringe kommunen, hvis det er kommunal bhg. Vi har privat bhg, og de bestemmer vel inntaket sjøl, så vidt jeg forstår - så jeg ringte rett til bhg.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Ja, men de vil ikke svare deg. dette pga det kommer inn prioriterte søkere som rykker frem i køen osv.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Private barnehager bestemmer ikke inntaket selv såfremt de er med i felles barnehageordning i kommunen. Jeg sendte mail til daglig leder (privat barnehage) i vår barnehage nr 1 på lista forrige uke og fikk svar dagen etter at han er likestilt med 11 andre og at det er loddtrekning om det blir ledig plass.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Private barnehager bestemmer ikke inntaket selv såfremt de er med i felles barnehageordning i kommunen. Jeg sendte mail til daglig leder (privat barnehage) i vår barnehage nr 1 på lista forrige uke og fikk svar dagen etter at han er likestilt med 11 andre og at det er loddtrekning om det blir ledig plass.
Akasha79r Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 eg sendte bare epost så slapp eg å høre dette her med "nei, hun som vet er i lunsj" eller "ring igjen om 10 minutt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå