Mammapudding Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Klarte ikke å holde meg lenger da jeg våknet kvalm i dag også, la meg 20.30 i går for jeg var så trøtt! Men negativ igjen:( Det var siste testen, så nå har jeg ikke noe valg..må vente før jeg tester neste gang. Men om ikke mensen kommer til fredag da går jeg på apoteket å kjøper en test der..og tar enten fredags kveld eller om jeg klarer å vente, lørdag morgen..Og om det da ikke blir positivt da tar jeg meg en drink i svigerfars 50-års fest lørdag kveld! Har forøvrig fått en øm pupp..både selve puppen og brystvorta, ingenting i den andre..Men i dag føler jeg at håpet er litt ute, hadde ikm 8.januar, det burde da vises en svak strek i dag i alle fall? Og om el var senere enn jeg tror, så er det vel ikke så mye håp uansett..har ikke hatt så veldig mye sex siden el..bare litt. Drømte nå forresten om sex i natt også..perverse meg
zassy☆ Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Hei, må være kjedelig å gå sånn å vente, hvordan har det vært ellers? Pleier du å være stabil i syklusen? Er det lenge siden du evt sluttet med prevansjon? by the way så startet det med EN øm pupp hos meg også..hehe, og det var før jeg visste jeg var gravid, den var bare såvidt øm så trodde det var noe annet..den andre kom etter etterhvert Håper du er gravid og bare produserer hcg sent!!!!! krysser enda fingrene for deg Ha en fin dag! klem.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Fikk negativ idag jeg og, og har IKM den 8.. Skjønner ikke hvor mensen har blitt av? Da har jeg iallefall ikke for kort lutealfase da:P Om jeg ikke har tatt feil av EL da? men jeg kjenner jo EL så godt! hmmm Har bursdag idag, men føler ikke for å drikke uansett, lurer faktisk på om jeg skal begynne å bli neste helt avholds jeg? det er jo ikke noe godt å drikke seg full uansett, ikke er det noe spessiellt med alkohol heller.. åsså har jeg begynnt å tenke mye på det og spise veldig lite kjøtt... tenker seriøst på det.. hva skjer med meg? hehe.. Håper iallefall at du produserer hcg seint bare og at du har en positiv test strax klem
Mammapudding Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2011 zassy: Sluttet jo med minipiller 1.november, så har jo bare hatt mensen 2 ganger siden pilleslutt, første kom 5 dager etter pilleslutt og neste kom 32 dager etter den første. Hadde lange sykluser før, men sånn høvelig stabil på 35-40 dager..så det kan jo være at denne er på 40 dager :/ Måtte jo bare ta utgangspunkt i forrige syklus siden jeg ikke har hatt så mange Men hadde el-slim i den perioden jeg hadde regnet meg fram til el.. Men det kom litt rosa på papiret nå Så da venter jeg bare på at menssmertene kommer og mensen setter igang for fullt:( Håper jeg har paracet i veska! Siden det bare er litt rosa så langt så er jeg fristet til å håpe på sen el og festeblødning nå..men har ikke helt troa på det da Ha en fin dag
Mammapudding Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2011 Storesmurf: Først og fremst..GRATULERER MED DAGEN Hadde jo vært gøy om du fikk positiv test i dag da, men håpet er jo ikke ute enda Får håpe du hadde litt senere el eller at du produserer hcg litt sent Håper nå uansett at du får en fin bursdag Jeg drikker alkohol sånn ca 4 ganger i året, max. Drikker kun noen drinker hvis jeg er på fest eller på byen, og det er jeg kun noen yderst få ganger i løpet av året..Så om det er mensen som kommer nå så skal jeg i alle fall drikke litt på festen i helga, vet ikke helt hvordan ellers jeg skal holde ut sammen med fulle, tullete 50-åringer
Mammapudding Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2011 Da er det ingen tvil, jeg har fått mensen Da går vi inn i 3. og siste pp..håper jeg Skal bestille eggløsningstester, vet jo ikke hvor lang syklus jeg har så tror det er greiest! Når bruker dere å begynne å teste etter el?
Metti er håpefull Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Det var drit da Leah .. Hadde troa på deg ! Vet så altfor godt koss du har det nå !!! Håper du får en ok dag alikevel ! Dette er siste pp for oss begge
Mammapudding Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2011 Ja dette blir vår siste pp Metti Samboern sa i dag at han er lei av å prøve å få meg gravid 2 mnd har vi prøvd! Han skjønner ikke at det kan ta lang tid, antakelig siden vi ikke prøvde sist, men ble det ved å droppe kondom en eneste gang. Men jeg er eldre nå og det kan ta tid uansett. Men nå har både zassy og lille blomst sett at jeg blir gravid denne mnd, så får håpe det stemmer Skal på jobbintervju 21.januar, så kan jo hende det er en fordel å ikke være gravid og kvalm da
zassy☆ Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Ja jeg har troen på dere begge to! Metti og leahpudding! Lykke lykke til videre, nå skal det sitte! Kos deg i bursdag i helgen da, og drikk deg full hehe. Klem.
Mammapudding Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2011 Takk zassy Ja nå slipper jeg i alle fall å sitte edru sammen med alle de gale folkene i helga
Metti er håpefull Skrevet 11. januar 2011 #11 Skrevet 11. januar 2011 Ja eg håper virkelig du har rett zassy !! Du hadde jo ikkje en sterk feeling på graviditet på meg tidligere så det e jo positivt at du gjør det nå ! Det ble ikkje Paris men London så nå e turen bestilt ; ) men eg har fått et valg eg må ta .. Sansynligvis blir EL ca den helgen me reise så da vet eg ikkje om eg sks teste etter EL.. Hadde det vert en vanlig pp så hadde eg ikkje gjort det men eg ska jo te gyn 31 Jan så da tenke eg at det hadde vert smart vite kor eg e i syklusen. Kan jo være han vil ta hormonprøver .
Lollo83 <3 Skrevet 11. januar 2011 #12 Skrevet 11. januar 2011 Så kjedelig at tr kom da. Har fulgt med deg, Leahpudding, og Metti på den andre tråden om sexdrømmene, og hadde virkelig tro på at dere var gravide begge to. Men greit å slippe unna edru tilstand på fest med 50-åringer... det er noe for seg selv. Vet åssn det er å vente på positiv test måned etter måned... Er i 5 pp nå. Håper så inderlig at spiren sitter nå, for mannen min begynner også å bli lei av å prøve å få meg gravid.. Han har jo egentlig bare vært veldig med på prøving de 2 siste pp da, men tålmodigheten er visst ikke på topp.. Hverfall når vennepar etter vennepar kommer og forteller at de er gravid uten å egentlig ha prøvd (eller at et uhell har skjedd).. Krysser fingrene for dere den kommende pp. (og for meg selv...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå