MammaKos Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Hvor ofte titter dere på dem? Babyen min kan sove i vognen i 2-3 timer, og jeg klarer ikke helt finne roen inne, må ut å titte hele tiden.. (kanskje en gang i halvtimen..) Er jeg hysterisk eller er alle slik?
T&S&F Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg gjør også det. Ihvertfall nå som jeg nesten må ha døra igjen. Jeg ser vogna fra der jeg sitter i stua og har babycall, men er allikevel ute å titter og kjenner på temperaturen. Kall meg gjerne hysterisk, men tar liten tid med en liten sjekk for å gjøre mor litt mer rolig
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Titter bare om han har sovet unormalt lenge..
Blomsterpiken og tullene Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Jeg titter også bare hvis hun sover lengre enn normalen, har babycall. Hvis mammahjertet blir roet ved at du kikker, så gjør du det Vi er jo forskjellige
Canari Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Har alltid babycall på, samt kan se vognen fra verandadøra. Synes nå det er greit å sjekke hver halvtime, er det så mye da?
laroos Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 jeg gjorde også sånn i begynnelsen, men man blir mer avslappet med tiden, så etter noen mnd fant jeg ro nok til å sove selv også mens ungen sov.
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er nok veldig avslappet for det har jeg aldri gjort. Kun hvis hun sover lengre enn vanlig.
Canari Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Er dere ikke redd for fugler, katter, ekorn etc?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Hehe.. Sorry at jeg ler, men den der var bare litt søt Har call'n nederst i vogna, så jeg hører om det skulle hoppe opp en katt for den slår ut på det minste ting.. Tror nok ekorn og fugler har andre ting å intr. seg for her hvertfall Så nei, er ikke redd for det Men DU gjør som du føler er riktig for deg.. Vil du sjekke hver halvtime, så gjør du det Folk er forskjellige
Bellbaby Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 Jeg gjorde det med eldstemann, men er roligere på det området denne gangen. Sjekker hvis han har sovet lengre enn vanlig. Har på myggnetting i frykt for katter, og babycall i vogna. Men jeg skjønner at du gjør det )
kinaputten Skrevet 11. januar 2011 #11 Skrevet 11. januar 2011 sorry, men innlegget ditt fikk meg til å le litt her jeg sitter Fugler og ekorn hehe Men hadde mini sovet utenfor, så hadde jeg sjekket sikkert hver halvtime jeg også, men ikke pga ekorn
Canari Skrevet 12. januar 2011 #12 Skrevet 12. januar 2011 Nei, må ikke sjekke så ofte (hovedsakelig sikkert fordi mini ikke liker å sove i vogna uten at vi triller (maks en halvtime uten videre trilling, og våkner med en gang han lukter hjemme :-)) Men han har jo gjort det noen ganger, og mye da han var mindre. Det jeg tenkte mest på var at jeg ser at flere ikke bruker kattenett/myggnetting, det bare MÅ jeg ha, for er masse nysgjerrige katter og skjærer her omkring :-)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 12. januar 2011 #13 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har henne også sovende utenfor. Men jeg ser ikke vognen da, er så mye snø så får ikke trillet henne på baksiden. Jeg har vinduet åpent og sjekker en gang i kvarteret. Har heller ikke babycall. Uansvarlig? Er ikke ekorn eller fugler her som vil krype nedi tror jeg. He he har netting på så kattene kommer ikke nedi. Bor ikke i en by, men er jo så klart ett byggefelt. Er ingen trafikk her. Bor innerst i en blindvei:) kan jo ikke la være å la henne sove ute heller:)
Willy Wonka Skrevet 12. januar 2011 #14 Skrevet 12. januar 2011 Bor i 3 etg i blokk, vogna står ute på terrassen. Har netting foran. Hadde vært mest redd for at noen skulle tatt vogna med baby oppi, men det er både teoretisk og praktisk umulig her vi bor i 3. etg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå