Gå til innhold

Noe så innmari til halsbrann da!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har knapt fått sove noe som helst i natt pga en vanvittig halsbrann... Har forsøkt å drikke vann, drikke melk, sitte, ulike liggestillinger osv. Men ingenting hjelper! Også gjør det helvetes vondt i bekkenet hver gang jeg forsøker å bevege litt på meg =( I tillegg driver lillegutt å skrur seg nedover i bekkenet, så jeg må jo på do HELE tiden!

Grrrrrrrrrrrrrrrr! Har på følelsen at dette ikke kommer til å bli verdens beste dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg gjerne komme med noen tips som har hjulpet meg litt. Biola eller lovehearts mot halsbrannen er det eneste som gjør noen effekt for meg. Det er mulig det hjelper med gaviscon og sånt også, men det smaker så vondt at det fant jeg aldri ut av :/

Bekkensmertene har jeg ikke andre tips om enn å ha en silke/sateng nattøy på, så er det lettere å skli over på siden uten å bruke for mange krefter der det gjør vondt. Og puter! Mellom knærne :)

God "bedring" eller hva man kan si her. Håper dagen din blir bedre enn du frykter :)

Skrevet

Har hørt om dette med lovehearts før, så det blir nok en tur innom butikken i dag =) Puter mellom beina bruker jeg allerede, men orker ikke tanken på å ha på meg pysj om natta. Ei heller å ha satenlaken i senga... Nå er det bare 18 dager igjen til terminen da =) Så får jeg vel kanskje vurdere om sofaen er bedre å sove på enn i senga den siste tiden...

Skrevet

Hei!

Har slitt med halsbrann i begge mine svangerskap! Ingenting annet enn Gavisicon hjelper for meg! Det smaker pyton i begynnelsen, men nå har jeg drukket opp 6-7 flasker, så nå begynner det faktisk å smake godt!!! Hehe! Lovehearts hjelper ikke meg, desverre.

Lykke til

Skrevet

Hei...

Sliter jeg også. Har fått det ene etter det andre av jordmor. f.eks Gaviscon, men lite som har funket.

Så her i jule gjorde jeg som min kjære bestefar, tok et glass Nyco. Og jess det funket. Har vært i kontakt med lege, jordmor og føden og alle sier det er greit og ta. Så her går det på Nyco når det står på som verst :))

Skrevet

Biola eller lovehearts her også å det har hjulpet meg massevis, var til tider uuuutholdelig med den j...... halsbrannen...

Gavison eller Nyco hæler jeg formelig ikke, brekte meg når jeg tok dette så var stor glede når jeg fikk hjelp av biola å loveheartsene :))))

Håper du finner noe som hjelper deg.

Er jo ikke måte på hva vi må igjennom i svangerskapene ;) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...