Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? hehe

Når vesla ble født var jeg absolutt ikke forbredt på at magen kom til å bli sånn her, jeg hadde ikke forandret valget mitt om å få barn om jeg hadde visst det, langt ifra, men hvordan magen faktisk kan bli er så lite opplyst! Og det er litt synd syntes jeg...

Skrevet

Har ikke noe bilde enda, men kan jo ta ett nå 4,5mnd siden fødsel!

Magen min hang som en slapp bolledeig lenge etter fødsel, suuperdeilig!

Nå har den strammet seg betraktelig godt opp, men når jeg sitter så kan den ese godt utover buksekanten.

Det plager meg overhodet ikke, å det kunne vært ganske mye værre da jeg har født to barn nå. Glad jeg slipper å slite med eksem og slikt som noen gjør. Da er det godt at det er hjelp å få:)

Skrevet

Haha! Det kunne aldri falt meg inn å filme magen min og legge det ut på et forum! Ikke at jeg kritiserer deg for å gjøre det, men det hadde jeg bare aldri, aldri funnet på å gjøre :-)

Skrevet

Hihi,synest magen din bare såg myyyk og gooood ut. :) Tenk så deilig for lisjebarnet ditt å hvile hodet sitt på den. :-D

BTW: min er heller ikke noe vaskebrett,tre mnder etter fødsel. ;)

Skrevet

hehe hun liker ikke å ligge å kose med mamman sin desverre, her skal man enten være i fullt gir, stå og trampe og hoppe om hverandre, ta situps (i vippestolen i allefall hehe) osv, så å ligge stille er kun godkjent når man skal sove... Med unntak av om natten da hun er i sovemodus og kan ligge i sengen med oss, er det eneste stedet hun slapper skikkelig av i vognbagen, kanskje fordi hun ikke har nok plass der til å snu seg til magen? :P

Menneh, hadde faktisk ikke trodd magen skulle bli sånn her hehe har fått en uvane av å leke med den når jeg kjeder meg eller tenker på noe, uten å merke det selv... Sjarmerende :D

Skrevet

Å - jeg digger deg, HI! Jeg er 16 år ELDRE enn deg og elsker at du har masse selvironi!!!! Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har fortsatt nok av "babyfett" rundt magen, men jobber med saken. Likevel - det er absolutt verdt noen ekstra kilo - har fått to skjønne barn:)

Skrevet

Haha! så morsomt! haha!

Jeg tør ikke legge ut magen min, men applauderer deg for modigheten og selvironien din :)

Og som flere sier, magen er en liten pris å betale for disse små vidundrene :)

Skrevet

haha så morsomt!

Magen min er så si lik din ;)

Skrevet

hehehe, dette var dagens!! Finfin mage du har da, og FOR en imponerende rytmesans og "danseteknikk" den har haha;);)

Skrevet

må innrømme at jeg syns det var ekkelt jeg....vi har vel alle kvapsete dinglemage rett etter fødselen det er ikke det altså...men når den plutselig "lever" er det ekkelt...men godt du ser humorristisk på det for all del;)

Skrevet

Du skal så klart få lov til å syntes akkurat hva du vil, men det er neppe bra å gå å se på sin egen kropp som ekkel og dermed velger jeg å heller akseptere den som den er.

Dagens nye fakta, jeg kan stikke fingrene mellom magemusklene! I området der navlen er kan jeg stikke flere fingre inn mellom musklene når jeg strammer dem. Er det flere som har det slik? Syntes ikke graviditetsmagen min var SÅ stor heller hehe så merkelig at det fikk de store forandringene :)

Skrevet

Synes maven din ser helt super ut jeg:) Og så lenge du kan leve med den og på en måte kose deg med den, er det enda mer topp:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Det er ingenting imot hva man har igjen for det <3

Jeg er mer glad i kroppen min nå, enn da magen min var flat før jeg ble gravid :)

Skrevet

Herlig at du legger ut noe slikt! (Jeg hadde nok ikke funnet på å gjort det,hehe!) men elsker at du gjør det. Det er jo faktisk slik kroppen gjerne blir etter fødsel. Heldigvis ser jeg ganske lik ut som jeg gjorde før graviditeten, og er nesten 3mnd siden jeg fødte nå. Har ikke trent, ikke gjort noe spesielt. Men strekkmerkene er nok det som hindrer meg litt i å ikke legge ut ;)

Men jeg tok iallefall bilder hver uke for å se forskjellen ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Fiiine dere er! :-)

Dagens tips til en god latter/bunnløs fortvilelse:

1. Stå på kne med overkroppen bar

2. Slapp helt av

3. Stram magemusklene alt hva du orker

4. Se nedover magen din

5. Le, eller gråt

Hahahahaha, min strammes fint i det øvre området, og så kommer det en "sekk" nedenfor!

Skrevet

Prøvde, men ser ingenting, puppene er i veien hehe Her er det ikke myggstikk nei :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Ingen flere som er villig til å vise altså? Da ble det jo et tynt grunnlag for å sammenligne hehe jajja... Den blir jo litt og litt fastere, så regner med at den er tilbake til sitt gamle jeg neste år på denne tiden :D Mulig det er litt vel optimistisk men, skader ikke det :D

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Linda, jeg skal få tatt bilde å lagt ut i morgen, blir litt "juks da, er 5 mnd siden jeg fødte snart, men jeg har ikke trena, og strekkmerkene er der fortsatt ;)

våken nå du å asså?

Skrevet

Cathrine?

Har ikke trent jeg heller hehe jogga til butikken ista og trodde jeg skulle daue haha

Har strekkmerkene dine blitt lysere enda? Noen av de første jeg fikk har begynt å bli lysere nå, mens de store er like røde enda...

Jah, er våken! Vesla ligger og sover, men er overtrøtt selv, og legger man til lakenskrekk til det blir det sent :P

Men du, hørte noen sa det var 5 av oss korsgårdinger som har fått barn nå, hvis du og Ida er to, og jeg er nummer tre, vet du hvem de siste er? Ble veldig nysgjerrig hehe

Skrevet

Jepp. its me.

Noen har blitt hvite, de aller minste, men de store er fortsatt røde, ser det er litt mer sølvfarge på de nå, men man ser de veeeeldig godt enda. Har liksom fått de overalt jeg..hehe..

Hmm, har ikke peiling på mer enn oss 3 jeg altså..hmmmm, hvem kan detta være a? nå ble jeg nysgjerrig!

Skrevet

ja har vært heldig og fått en haug jeg også :P Men, det er en liten pris å betale!

Det var visst Line som hadde møtt pappa og fortalt at det var 5 av oss, og jeg sitter å grubler masse men finner det ikke ut... Stussa på Siw, men, det var ikke hennes :P Så da er jeg tom... Har scanna facebook men ingenting å finne!

Er det 8 år siden Korsgård nå? Ikke lenge til en evt 10 års reunion da :D Skal bli morro å se hvordan folk har endt opp

Skrevet

Hmmm..aner virkelig ikke hvem det kan være jeg altså...Nei, siw er ikke gravid!!!

Er det ikke 9 a? Man begynner jo på ungdomsskolen det året man fyller 13. Og i år blir jo vi 22?!

Fikk ikke lagt ut bilde jeg, kameraet er tomt for strøm, og typen har rota bort laderen..mannfolk altså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...