Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Det ligger hus "vegg i vegg" med tomten om det har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Kommer ann på om du skal koble deg på via de eller ikke, er ikke sikkert de er intr. i det, med tanke på hvis noe skjer senere (eller pga deres påkobling osv..) men ett sted mellom 30 og 50 tusen vil jeg tro..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Kommer an på avstanden til der vann og avløpsledningene ligger, men jeg tror de som snakker om 35-50000 drømmer, ville nok kalkulert med godt over 100.000. Det er jo ikke bare graving og rørlegger som koster, du må også betale tilknytningsavgift.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 De fleste kommunene har forskjellige avgifter når det kommer til tilknytningen, her vet jeg at det er ganske så store forskjeller. Vi måtte ta opp våre avløpsrør for å legge nye i fjor (pga tilbakefall av kloakk... herlig!), og bare gravingen og rørene kostet omkring 90.000 kr. Vårt hus ligger helt inntil veien, og kommunen koblet oss på gratis resten av stykket. Så tror nok du må regne med omkring 100.000 kr ja... dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå