Gjest Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Endelig 3 trimester på meg også! Syns tiden går vanvittig fort denne gangen!
rosa7 Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Fint at tiden går fort for deg. Mange av oss føler den går tregere dess nærmere man kommer. Du har sikkert en god graviditet.
Mammamedmot Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Gratulerer så mye;) fra i dag blir det 3 trimester på meg også foreløbig går tiden fort her også ! Lykke til
Gjest Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Takk! Dette er min tredje graviditet, så jeg er liksom ikke så veldig oppsatt på å følge med uke-til-uke-utvikling, og slike ting. Men jeg kjenner veldig på at det er noe nytt som skjer med kroppen min denne gang... Kan være fordi jeg venter min første prinsesse, eller fordi jeg har en annen far til dette barnet. Ja, jeg har et veldig fint svangerskap. Jeg er ikke dårlig eller syk, eller noe som helst redusert egentlig. Ironisk nok har jeg fått bekkenløsning OG bekkenlåsning den ene gangen hvor jeg ikke skal føde vaginalt, men foreløpig kjenner jeg lite til dette. Den eneste skikkelige plagen er halsbrannen og de sure oppstøtene.. Men så lenge gaviscon fungerer, så skal jeg ikke klage! Så håper jeg tiden går like fort for dere andre som den har gjort for meg til nå... Lykke til allihopa! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå