Alvorlig Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 11 uker gravid og magen sprenger på. Jeg skjønner nesten ikke at det går an. Jeg sitter i sofaen med jeansen åpen, det er en pine å lukke buksene. Syns dette kom rimelig tidlig, men det er kanskje noe i at magen kommer tidligere etter flere svangerskap...? Liker ikke denne delen av svangerskapet, magen vokser og en blir rundere, men ingen vet at en er gravid. Gleder meg faktisk til å sprekke nyheten slik at folk skjønner at jeg ikke bare har lagt på meg, men faktisk har en god grunn til den runde magen!
mim26 Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 haha kjenner igjen den;) jeg jobbet i barnehage sist graviditet og der trodde foreldrene jeg hadde "overspist i jula (va 3 måneder på vei da)! hahaha:) med d er lov til å fortelle d nå når du er kommet såpass langt:) begynte å få mage rundt uke 2,5måned sist, og da kommer den plutselig veldig fort;) ikke bry deg om hva folk tror og sier, "ware it with pride" og bare godte deg med tanken på at dem kommer til å bli litt flau når de skjønner de hadde tatt feil:) med d kan faktisk hende de har skjønt d! heh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå