Gå til innhold

Hjertesukk om mager og sånt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 uker gravid og magen sprenger på. Jeg skjønner nesten ikke at det går an. Jeg sitter i sofaen med jeansen åpen, det er en pine å lukke buksene. Syns dette kom rimelig tidlig, men det er kanskje noe i at magen kommer tidligere etter flere svangerskap...?

Liker ikke denne delen av svangerskapet, magen vokser og en blir rundere, men ingen vet at en er gravid. Gleder meg faktisk til å sprekke nyheten slik at folk skjønner at jeg ikke bare har lagt på meg, men faktisk har en god grunn til den runde magen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha kjenner igjen den;) jeg jobbet i barnehage sist graviditet og der trodde foreldrene jeg hadde "overspist i jula (va 3 måneder på vei da)! hahaha:) med d er lov til å fortelle d nå når du er kommet såpass langt:) begynte å få mage rundt uke 2,5måned sist, og da kommer den plutselig veldig fort;) ikke bry deg om hva folk tror og sier, "ware it with pride" og bare godte deg med tanken på at dem kommer til å bli litt flau når de skjønner de hadde tatt feil:) med d kan faktisk hende de har skjønt d! heh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...