kinaputten Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Bare lurer jeg, for her i huset reagerer mini på så mye av det jeg spiser. Spiser ikke løk, kål, brokkoli etc, ikke mere kellogs K heller eller sitrusfrukter. Har spist et gigantisk stykke ostekake idag, så blir spennende å se om han reagerer på det. Så da tenkte jeg idag at kanskje det blir bedre jo eldre babyen blir. Noen som vet noe om dette? Savner sterk mat med masse chili
2010 Mammaen Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Ja jeg erfarte at det ble bedre etterhvert. Etter 3 mnd var det ikke noe jeg merket at han fikk vondt i magen av. Det eneste jeg ikke spiste var fårikål i høst, ellers gikk det bra uansett hva jeg spiste. Alt fra kålrotstappe til sterk pizza med løk osv.
kinaputten Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Høres bra ut, gleder meg til å kunne spise mere variert, nesten så jeg er redd for å få mangel sykdommer av den kjedelige dietten for tiden
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Ja det gjør de:) Spiste vel egentlig bare knekkebrød og vann de første mnd da han hadde kolikk, å ikke tålte noe som helst.. Nå er han 4,5mnd å jeg kan spise ALT, uten reaksjoner fra hans side:) Det blir bedre!
2010 Mammaen Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Ja, jeg skjønner deg godt! Jeg hadde veldig god matlyst etter fødsel og det var kjedelig å ikke kunne spise det man ville ha. Følte meg MYYYYYYYYYYYYYYYE mer bundet enn da jeg var gravid. Nå er jeg ferdig med hele ammingen og kan til og med bruke nesespray og ta ibux :-) Hvilken luksus!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Prøv deg fram og se- det kan like godt skyldes tilfeldigheter at baby skrek når du spiste visse matvarer, all den tid morsmelkens sammensetning er ganske lik uavhengig av morens kosthold... (og jeg tenker også på mødre rundt om i verden, både Asia, Sør-Amerika og Afrika- som spiser mye krydret mat med både løk og chili og det som "verre" er- de ammer da de også, uten at babyene deres vrir seg i intense magesmerter døgnet rundt...?!
kinaputten Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2011 hehe, høres ut som meg, er jo livredd for at mini skal få så vondt at det blir timesvis med hyling
kinaputten Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2011 enig med deg og jeg spiser litt mere av det "farlige" nå Litt kålrabistappe igår og ostekake idag. Fikk utslag på kålrabistappen, men man kan jo ikke spise pinnekjøtt uten stappe Merker at det blir bedre og bedre meg magen hans for hver dag som går og tror vi er over den værste perioden
kinaputten Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2011 jeg har fått sånt søtsug etter fødselen. Var sååååå flink under graviditeten og spiste veldig sundt og variert og gikk ikke opp mange kiloene. Men med dette søtsuget jeg har nå så lover det ikke godt for vekta Heldig er du som kan spraye deg og gumle ibux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå