shewolf Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Er det normalt at lille i magen hikker fort? Er temmelig sikker på at det er hikking, for det kommer noen ganger i døgnet og varer i noen minutter. Jevn dunking, som sterk puls I dag fikk pappaen kjenne også, men det går veldig fort!
Tjukka :-) Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Har det akkurat på samme måte, og har tolket det som hikking. Svakere og hurtigere enn spark og andre bevegelser, og helt jevn rytme. Varer noen minutter, kommer et par ganger om dagen. :-) Er i uke 28.
Mamsi_79 Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Ja det hadde jeg også ganske ofte i første svangerskap, og i dette svangerskapet har jeg også kjent at babyen har hatt hikke.. Litt morsomt i grunn.. Det blir gjerne sånn fordi de ligger og svelger fostervann og øver seg på å puste Det sa jordmoren min iallefall
Dette er lykken på jord! Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Ja, det har jeg også reagert på!! Hyppigheten! det går jo i ett! Hadde jeg hikka så raskt så hadde jeg blitt fryktelig sliten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå