indigo25 Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 får ennå ikke på meg mine gamle jeans, tok ks for 2 mnd siden og har til nå ikke kunnet trene noe særlig. Når fikk dere på de gamle buksene igjen? Det er bare over magen/hoftene de ikke passer..har nok fått litt bredere hofter kanskje? Flere som sliter? Jeg nekter å kjøpe nye..får bare vente litt til da? hehe, gravidtightsen ble en god investering!
<3Minesmå<3 Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 kjenner meg igjen der ja! Jeg har også nektet å kjøpt meg nye jeans! har bare lagt unna de buksene jeg hadde før jeg ble gravid, fast bestemt på å få de på meg igjen! Det er kun over hoftene/magen det er trangt her også! Men nå er det også 6 mnd siden jeg fødte da. :s Men jeg gir det et par mnd til så SKAL jeg inn i jeansen mine igjen! Det er ikke så mye det er snakk om lenger så det skal gå! Lykke til :-)
NostraStoria Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Vent til 7 mnder etter fødsel, da vil du nok se at det har skjedd mye siden sist! Jeg kunne heller ikke trene som alle andre pga bekkenet, men kiloen forsvant sakte men sikkert for det. Vips så fikk jeg på meg de gamle jeansene mine! De fikk jeg ikke på meg i det hele tatt etter noen uker, altså gjaldt også rundt beina. Tror det går en god del saktere uten å amme eller å trene - men ikke alle som har valget.
togutter-08og10 Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Hva går dere med i mellomtiden da? Jeg nekter å gå i joggebukse og for store jeanstights jeg brukte under graviditeten. Jeg kjøpte et par levis i en str større enn jeg vanligvis bruker og nå føler jeg meg fin (har brukt den hver dag) det hjelper på selvfølelsen når man har et par kio for mye på magen. 2 md siden jeg fødte og 3 kg igjen som sitter rundt magen.
Mjølkekua Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Hihi :-) jeg har fått to barn i løpet av de to siste årene - ble gravid igjen når største var 9 mnd. Det var rundt 7-8 mnd etter første jeg fikk på meg buksene igjen, men de var trange over hofte og mage. Nå er det 7 mnd siden snuppa kom til verden, og jeg får på meg buksene - men igjen de er traange over mage.. Puh.. Er usikker på om hoftepartiet mitt permanent har blitt litt større.. Uansett - jeg kjøpte noen bukser på hm i en str for stor etter første fødsel (m førstemann hadde jeg også ks, og buksene måtte være vide i livet lenge...). Det er verdt investeringen, for disse buksene har jeg brukt etter første svangerskap, helt fram til uke 20 i andre svangerskap og har brukt de siden siste fødsel. Det er jo også mulig å kjøpe fine tights og bruke tunika el over da?
LHE Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Hehe,kjent problemstilling. Kom inni jeansen etter 3 mnd, kunne heller ikke trene pga bekkenløsning. Etter 6 mnd var jeg slankere enn før jeg fikk barn, og har ikke gjort noe annet enn å kose meg med mini. Har først nå etter 10 mnd kunne begynne å trene igjen. Jeg la på meg over 18 kilo, og alt er borte pluss litt til... Vær tålmodig litt til så går det seg sikkert til ;-) Kjøp ett par billige strech jeans/tights som du kan bruke så lenge du venter.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 jeg fikk på meg jeans og var tynnere enn før jeg ble gravid 34 mnd etter første.. nå er minstemann 2 mnd å får ikke jeansen igjen over magen å har 15 kg til å gå ned... jeg har hoppet inn i sambo sin dongeri bukse, ellers bruker jeg joggebukse og tights..
millak Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde også bestemt meg for å ikke kjøpe nye jeans før jeg fikk på mine gamle. Fødte for 3 mnd siden, og nå er de gamle for store,så da ble det nye gitt La på meg 9 kg mens jeg var gravid og har nå gått ned 16 kg,ammer mye og har ikke kommet i gang med trening enda. Magen er såklart slappere enn før,så nå skal jeg i gang med treingen igjen.
Mrs. Bouquet Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Dere må da unne dere klær som passer. Ingenting er så trist som å gå i enten for små klær, mammaklær eller mannens bukser. Man bør helst innse at kroppen er forandret og heller ta det som en bonus om man får brukt sine gamle klær igjen. Mange som ikke kommer ned i samme størrelse som tidligere selv om vekta gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå