Gå til innhold

"snikvaksinering"

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

For andre gang har jeg i dag opplevd at helsesøster prøver å sette 2 sprøyter fremfor 1!!!! Helt utrolig og jeg trodde knapt nok mine egne øyne!

Vi har gitt beskjed flere ganger at vi kun ønsker 5-komponent vaksinen, ikke prevenar eller mmr.

Så i dag skulle minste ha 3 dose med 5 komponent. Og som forrige gang så fikser HS samme to sprøyter.

Det som skjedde var:

Jeg sier til henne at vi kun skal ha 5 komponent. Ja, sier hun.

Det er bare 1 sprøyte, sier jeg - ja sier hun.

Hun "spøker" med om jeg vil gå ut av rommet mens hun setter sprøyten (jeg hater sprøyter) men jeg ler det bare bort.

Hun setter sprøyta i benet til minste mens hun sitter på fanget til pappan og jeg snur meg bort-

Minste gråter og sutrer litt, og jeg hører henne spør om pappan kan snu minsten, for å sette sprøyte nummer 2 i det andre låret!!!!!

Hun skal bare ha 5-komponent sier jeg. åååå ja sier hun da, det var derfor dette liksom var første dosen med prevenar! minsten er 13 mnd!!

Heldigvis leste pappan at det sto bl.a polio på sprøyten som var gitt, så satser på at det ble riktig til slutt!

Men fader heller altså, kjenner jeg bli irritert!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142768036-snikvaksinering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skammelig frekt! Du har bare en ting å gjøre. Bytt helsesøster! Tilliten er ettertrykkelig brutt når hun får seg rtil å gjøre slikt - og det flere ganger!

Hun skulle blitt rapportert. Slikt er under enhver kritikk. Men det er dessverre en flik av holdningene til helseNorge.

Hvor mange tror fortsatt at vi får god og sann helseinformasjon om vaksiner herfra?

Selv stusser jeg over at dere i det hele tatt vaksinerer etter erfaringene dere gjør. Ikke gi deg!

"Selv stusser jeg over at dere i det hele tatt vaksinerer etter erfaringene dere gjør. Ikke gi deg!"

Hvis du kunne, ville du stoppet all vaksinering over hele verden fra og med idag?

Hva er i så fall ditt alternativ til vaksinering?

Vil vi totalt sett se fler eller færre syke og lidende her i verden hvis vi stopper vaksinering?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...