Sjokoladebanan Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 For å få god smak? Går det ann å få den like god som den som er ferdigstekt??? Og hva er godt tilbehør til kylling????
It's all about me Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Jeg bruker Santa Maria Allroundkrydder og det passer knallbra på kylling. Hamstrer store dunker i Sverige. Det blir ikke bare like godt som de ferdigstekte, det blir bedre.
Sjokoladebanan Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 allround altså? ikke noe salt og pepper i tillegg da? har du olje/smør på kyllingen før du krydrer den?
It's all about me Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Nei jeg bare tiner kyllingen og drysser på/vender den i krydderet. Ikke noe salt og pepper, det er det nok av i blandingen, og ikke noe smør eller olje på. Spiser dette ofte og har fått skryt av hvor flink jeg er til å mikse rett krydder, ha ha ha.
Sjokoladebanan Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2011 hehe genialt da.... Men da prøver jeg meg på det. takk skal du ha.
petite fleur Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Skikkelig lite gourmet, I know, men det beste krydderet på kyllinglår etter min mening er Hoff pommes frites-krydder :-) Masse av det! Tilbehør: Ris (vi bruker brun ris), salat med masse vårløk og fetaost og annet godt og sursøt chilisaus. Mmmmmm :-)
♡ A & E ♡ Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Er enig i at Hoffs pommes frites krydder er veldig godt på Ellers pleier jeg å bruke Natvigs krydderblanding i tillegg til at jeg legger løk og hvitløk med.
Espoir Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Du kan bruke ett av disse krydderne (det blir ikke sånn smak som de ferdiggrillede, da må du nok bruke "grillkrydder" og/eller paprika): Salvie Estragon Basilikum Rosmarin Friske urter er best, da. Og hvitløk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå