mandalay Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Helt plutselig nå i kveld hylgråter hun! Er helt utrøstelig og ingenting hjelper. Vi har kjøpt sånn ting å smøre på tennene, men ser ikke ut som det hjelper. Hun vil heller ikke ha mat. Har ikke feber. Kan ikke skjønne at hun kan ha magevondt ettersom ingenting har endret seg i forhold til type MME, og mat som jeg har spist. Har aldri sett henne sånn- føler at hun ser på meg bedende og sier hjelp meg... Noen som kan komme på noe annet som kan være galt?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 huffda! Her pleier det å være en rap som må opp hvis hun gråter og ynker seg "uten grunn", men regner med at dere har prøvd å få opp eventuell rap? Ellers kan hun jo også være overtrøtt kanskje? Tenner pleier ikke å gjøre hylevondt her ihvertfall, mer sutring og urolighet..
mandalay Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Det var nok ingen rap eller at hun var overtrøtt. Gråt desperat i kanskje 45 min før vi fikk roet henne. Merkelig, dette kom helt plutselig. Tydelig at hun hadde vondt, men kan ikke skjønne hva det var...
Mjølkekua Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Kan det være ørebetennelse? Vi hadde to runder med vesla rundt 3 mnd. Hun hadde ikke så mye feber, men var tydelig plaget når jeg prøvde å legge henne ned flatt. Hun sov på meg eller med hodet høyt. Hvis det fortsetter ville jeg vurdert en paracet el. før hun legger seg. Hvis det fortsetter i morgen, ringer du legen.. God bedring og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå