enits40 Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 går det seg til! Nå har min lille både begynt å smile (8uker) og legge på seg fint (250 g per. uke - hurra!). Det er så deilig, og minner meg om at jeg må prøve å være litt mer tålmodig og vite at det går litt i faser. Måtte bare poste dette i tilfelle flere er som meg - utålmodige etter neste utviklingsskritt ;-). Det går seg jo som oftest til! :-)
ChrisLuka Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 takk for at du deler dette =) jeg er så enig! min lillegutt er 7 uker i morgen og begynte å smile som bare det på lørdag! før dette var jeg veldig bekymret og litt stresset fordi jeg ikke følte jeg fikk noe respons og syns det var rart at han ikke ga meg noe inntrykk. men så plutselig har han begynt å smile og pludre litt og jeg elsker disse små øyeblikkene =) eneste problemet mitt er at jeg føler jeg ikke rekker noenting, ikke å kle på meg en gang! så hverdagen hvis vi skal noe kan bli litt stress og da har jeg lett for å "glemme" disse øyeblikkene og bare stelle og mate for så å stresse ut,det må jeg jobbe med. vi får jo aldri denne tiden igjen! men dette har jo sikkert noe med at alt er nytt også, er jo førstegangs også, og hadde nok kanskje sett for meg at ting skulle bli noe lettere enn det er. men det er som overskriften din; med litt tid går det seg til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå