1+1=2 :) Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Var hos legen i dag på første kontroll, er 11+1 fikk høre hjertelyden for første gang=) For en herlig lyd, var skikkelig godt å få bekrefte at det virkelig var liv der... no er jeg super happy=)
babylovve Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Hei! Så fint det var å lese at du har hørt hjertelyd!:-) Jeg er også 11+1 idag, siste uka i før 12 fullgåtte! Har enda ikke somlet meg til noe ultralyd, har ikke hatt så lyst og gruet meg for mye til det... Skal til legen om noen dager, jeg skal spørre om han kan høre etter hjertelyd! Hvordan hører man det egentlig? Med samme greie som legen bruker til å lytte på lunger, hjerte etc?? GRATULERER MED Å VÆRE I UKE 12 OG Å HA HØRT HJERTELYD! Håper å føle samme trygghet som deg snaaaart...
1+1=2 :) Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 Det var utrolig betryggende å få høre hjertelyden=) Legen måtte lete lenge men fant den til slutt=) De bruker en Baby-Watcher det er et lite apparat med høytaler, Det minner i grunn om ultralyd, får på sånn gel og så fører de en liten ting over magen, men man får ikke se ungen med Baby-Watcher. Det er samme apparat de bruker hos jordmor og=) Var kjempe fornøyd siden jeg fikk høre hjertelyden så tidlig sist måtte jeg vente til ul. Gratulerer så mye til deg og. Lykke til hos legen, han prøver å lytte etter hjertelyden vist du spør om det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå