Gullis :) Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Idag er jeg skikkelig lei meg selv og utålmodigheten min. Jeg har IKM 12-13. Jeg forventet liksom å få en positiv test idag! Og da mener jeg skikkelig positiv. Sånn svaaaaaak postiv har jeg jo hatt helt siden SA og det er den fortsatt. Da snakker vi veldig svak! Eggløsningstesten var imorges knall positiv. IDag har jeg hatt lyst til å teste hver gang jeg går på do! Jeg tester med billigstrimler men før jeg fikk sukk av meg istad hadde jeg vært på rema1000 og kjøpt en RFSU test! svaaaaaaaaaaak positiv den og. Cluet er at det ser ut at jeg mister kontrollen over testinga mi! Jeg har blitt en ordentlig testoman! På onsdag reiser jeg på ekslusiv jobbtur til utlandet og skulle såååå gjerne fått et svar før det! Nå har jeg bare 2 billigtester igjen, bestilte nye igår men de kommer jo ikke så jeg får de med meg til utlandet. Blir rett og slett litt sliten av meg selv ! Det skulle jo ikke være nødvendig å stresse så veldig !!
?!:) Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 hei:)skjønner at du blir sliten av det er men ett lite tips,hvis du er ganske sikker på at du er gravid,reis til legen å ta en blod prøve! jeg ble gravid for 9 år siden,ikke planlagt og derfor tenkte jeg aldri på å ta noen test,men fikk tidlig symptoner og venner rundt meg pesa meg med tester i hytt og pine....ingen gjorde utslag,mensen uteble og jeg var dårlig men trodde det var fordi jeg var sliten og hadde jobbet mye,tok mange tester og når jeg da til slutt kom meg til legen for noe var jo galt med meg,så viste blodprøven at jeg var gravid,nesten 7 uker på vei var jeg da..snakk om overaskelse men viste seg at tester ikke ga noe utslag på meg,måtte litt mere til for å finne ut at jeg hadde ett lite vidunder inni meg.ett tips bare:)
BABY-JENTE Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 ?! Samme skjedde med meg, jeg fikk ikke utslag på urintest før jeg var ca 8 uker på vei...
BABY-JENTE Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Egentlig er det bare bra at du har to tester igjen før du skal reise, så får du et lite pusterom fra denne testemanien (been there, done that...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå