Gå til innhold

Babycall- hvilken type anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å handle, hvilken erfaring har du med din baby-call?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler deg ikke å skaffe Topcom sin. Den kom som nr 2 i best i test, men kan ikke skjønne hvem som testet den. Det er ikke bestandig den slår ut når ungen gråter, og har en tendens til å henge seg opp/ plutselig ikke virke. Den er billig, men absolutt ikke noe å anbefale videre.

Skrevet

Jeg anbefaler å stole på anbefalinger fra folk du stoler på og ikke på tester. Jeg skjønner ikke helt hvem som utfører alle disse testene, i alle fall ikke på klikk.no, resultatene er helt i hytt og pine. Jeg bomma også skikkelig på kjøp av babycall fordi jeg fulgte anbefalingen fra klikk sin test (med andre ord kan jeg ikke anbefale en ennå:-)).

Skrevet

Jeg kjøpte best i test Cobra MT 800 2veis kommu. Den fungerer for oss, og kostet ca 370.-

Den slår ikke ut for et likte grynt, men det er helt i orden for oss. Jeg synes den virker helt topp.

Svigerinne har en med skjerm fra Clas Ohlson til ca 1000, de er superfornøyd. fargebilde å greier...

Skrevet

Vi har også hatt Topcom som blir nevnt over her. Den er virkelig ikke bra. Vi har nå køpt PrimaNova. Den fungerer veldig bra, og vi føler at vi kan stole på den så mye som man kan stole på en babycall. Den slår ut når hun gråter eller lager annen lyd, og tar ikke inn bakgrunnsstøy. Koster 999,- på Babyshop.

Skrevet

vi er veldig fornøyd med angel care sound&movement monitor, har ikke hatt falske alarmer og føler ekstra trygghet med at den registrerer bevegelse.

Skrevet

Henger meg på Topcom bølgen. Skikkelig dårlig babycall!

Den forrige vi hadde var super. Padwiko eller noe sånt:-/ Ble dessverre ødelagt.

Hører veldig mye bra om Super Nova så det blir nok den vi skal kjøpe etterhvert

Skrevet

Hvor kjøper man den derre Cobra-callen, da?

Skrevet

jeg er fortsatt veldig fornøyd med Avent sin toppmodell:)

Skrevet

jeg anbefaler ikke cobra mt 800.

den har ikke fungert hos oss så vi er ute etter en ny.

Skrevet

Vi hadde en Doro fra Clas Ohlson som fungerte utmerket, helt til jeg mistet den med trappa fra 3 egt og rett ned i steingulvet i 1. Egt. Den fungerte faktisk en stund, men så løsnet en knapp og jeg fikk ikke skrudd den på.

Har kjøpt den som alle ikke anbefaler;-( har ikke fått den enda, så jeg håper bare at min fungerer noenlunde.. Æsj at jeg ikke leste denne tråden før jeg bestilte!

Kan jo returnere den da, men vet ikke om jeg gidder.

Gjest grønn paprika
Skrevet

Ikke hør på klikk sine tester i alle fall. Har prøvd nr 1 i testen- Cobra MT 800 2 EVP den var helt elendig. Slo seg bare av når den gikk tom for strøm , varsler ikke dårlig batteri, osv. Nr 2 i testen (Topcom) slår seg av, og er vanskelig å stole på da den ofte ikke reagerer på gråt. Hadde Super Nova før, den ble ikke best i test men fungerte utmerket. Blir nok den igjen!

Lurer på hvem som utfører de testene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...