Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Lillegutt på 20 mnd har veldig vondt i munnen sin. Han vill ikke spise å sover dårligt. Er redd for det kan være hull men håper det bere er ei ny tann som er på vei. Andre så har hatt unger så har reagert sterkt på nye tenner? hvordan vite forskjell på nye tenner å hull?
Eeniemeenie Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Er sikkert en tann. Jeg prøver bestandig å se på tennene til ungen min på 2 når vi pusser om jeg ser hull, er livredd for dem. Sikler han da? Det er jo veldig vanlig med tannfrembrudd..
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 jeg har prøvd å kikket om jeg ser noe men har ikke sett noe. ja han sikkler litt.
Collette Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Det har gutten min også, men jeg har funnet ut at han egentlig har vondt i halsen.
kem e' det som bæsja? Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Kan være munnskold / kvitsår også (sånn munnsår man får inni munnen). Minsten hadde det og hadde veldig vondt i munnen. Tok lang tid før vi skjønte hva det var, men da vi endelig så det, så var det ganske stort...
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2011 Har lurt på om det er halsen siden han er forkjølt, hoster å renner i nesen. Men han peker på tannkjøtet og spytter ut maten når han prøver å spise.
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2011 Det har jeg ikke tenkt på, jeg får prøve å kikke om jeg ser noen sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå