Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg så reklame for den, men jeg finner den ikke. Syns det er så dårlig utvalg rundt omkring...
2010 Mammaen Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har aldri sett den, og jeg har lett meg gjennom rimelig mange dagligvarebutikker etter naturell-grøt ;-) Hvor så du reklame for den? Jeg finner den heller ikke på Nestle sin hjemmeside..
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jeg meldte meg inn i barnematklubben til Nestle og da fikk jeg en prøvepose fra et annet slag og en brosjyre. Det var altså reklame for denne nye grøten på brosjyra, men jeg har ikke funnet den noe sted ennå!! Jeg søkte på Nestle Sverige og der har den tydeligvis kommet. http://www.nestlebaby.com/se/baby_nutrition/products/product_detail.htm?stage=2&r=134&num=10&pci=0
2010 Mammaen Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Spennende! Da får vi håpe at den kommer til Norge også snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå