Gå til innhold

Bomullspysj i str 80 og 86 MED fot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er lang, så om ikke så altfor lenge trenger han str 80 i nattøy og jeg vil gjerne være tidlig ute for å få vasket etc. Men jeg finner ikke en eneste pysj med fot i str 80 og større!

Dvs jeg vet at de har på Refleks, men der hadde de bare 1 igjen som er kjempestygg, og der er så dårlig kvalitet at jeg vil ikke kjøpe flere der.

På barnas hus var de tomme for alt som heter nattøy (hadde kun i ull UTEN fot igjen). Har kjøpt noen fra Fixoni der tidligere som jeg har vært superfornøyd med. Tror ikke de finnes i store størrelser.

Noen som vet om de har på Name it?

Tips til butikker hvor dere VET de har?

Jeg har sett på Lindex, HM, Cubus, OBS (!) og diverse andre småbutikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyshop har to pysjer for 150 kr, og de er med fot (noen av dem ihvertfall). Ellers er jeg greit fornøyd med Reflex-pysjene med fot som jeg har kjøpt på Barnas Hus, har kjøpt på salg 3 for 100 kr..

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med H&M-pysjene til begge våre. Myke og gode. Så rart at de ikke hadde - spurte du? Synes "alltid" det henger et stativ med pysjer til 100-150 kr.

Skrevet

Skal stikke innom en annen H&M. Kanskje de bare var gått tomme da jeg var der... :-) Takk for tips!

Skrevet

H&M får noen ganger inn pysjer med fot, men de blir solgt ut ganske fort. Da i str 50-86. Du må bare stikke innom å se, får jo nye varer hele tiden!

Hilsen H&M-dama :)

Skrevet

Jeg var tilfeldigvis innom Bogerud tekstil i går og der var det salg på bomullspysj m/fot til kr 75,- pr stk. Jeg kjøpte både stlr 80 og 86 selv og er veldig fornøyd :-)

Skrevet

Hadde tenkt å foreslå Bogerud jeg også. Evt sparkjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...