Gå til innhold

Jeg tror jeg er GRAVID!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM på onsdag, og tok en test nå. Ikke på morgenurin, men etter å ha holdt meg i flere timer :) Den er svakt positiv, men ikke noe tvil om at det er noen strek der!!!!

Tør ikke helt å slippe jubelen løs i tilfelle det er en kjemisk, men holder allikevel på å sprekke av glede :) Håper den blir sterkere i morgen!!

Jeg har vanligvis ekstremt ømme pupper som et PMS tegn, men i denne pp har de etter eggløsning vårt helt bløte og myke, og ingen smerter i de i det hele tatt. Så jeg har håpet litt.

Håper at spiren holder seg GODT fast, og at dere andre følger etter utover i uken :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for deg =)

Skrevet

Tusen takk! Hvor er du i syklus?

Skrevet

Har IKM 21.januar (lenge til......), men tar en test på lørdag tenker jeg, skal i 30 års dag da... Viser den gravid da, får jeg late som jeg drikker, får få mannen til å ta noen slurker av mine glass innimellom:) ikke lett det der... :)

Skrevet

Nei, jeg vet. Men er glad den verste juletiden er over, da er det så mange selskaper :) Masse lykke til! Håper det klaffer for deg :)

Skrevet

Ja, det er helt sant... er ikke så mange selskapeligheter nå fremover, heldigvis ;) hehe.

Takk, takk :)

Krysser fingrene for september-babyer på oss ;)

Skrevet

Tok en clearblue digital i dag tidlig, og der stod det svart på hvitt: GRAVID 1-2 uker. Så nå våger jeg å begynne å tro på det. Er så glad :)

Lykke til Bikki, jeg skal følge med på deg, og krysser fingre og tær for at du følger etter til 1.trimester !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...