=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 IKM på onsdag, og tok en test nå. Ikke på morgenurin, men etter å ha holdt meg i flere timer Den er svakt positiv, men ikke noe tvil om at det er noen strek der!!!! Tør ikke helt å slippe jubelen løs i tilfelle det er en kjemisk, men holder allikevel på å sprekke av glede Håper den blir sterkere i morgen!! Jeg har vanligvis ekstremt ømme pupper som et PMS tegn, men i denne pp har de etter eggløsning vårt helt bløte og myke, og ingen smerter i de i det hele tatt. Så jeg har håpet litt. Håper at spiren holder seg GODT fast, og at dere andre følger etter utover i uken
*bikki* Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Gratulerer så mye! Krysser fingrene for deg =)
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Tusen takk! Hvor er du i syklus?
*bikki* Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Har IKM 21.januar (lenge til......), men tar en test på lørdag tenker jeg, skal i 30 års dag da... Viser den gravid da, får jeg late som jeg drikker, får få mannen til å ta noen slurker av mine glass innimellom:) ikke lett det der...
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2011 Nei, jeg vet. Men er glad den verste juletiden er over, da er det så mange selskaper Masse lykke til! Håper det klaffer for deg
*bikki* Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Ja, det er helt sant... er ikke så mange selskapeligheter nå fremover, heldigvis hehe. Takk, takk Krysser fingrene for september-babyer på oss
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2011 Tok en clearblue digital i dag tidlig, og der stod det svart på hvitt: GRAVID 1-2 uker. Så nå våger jeg å begynne å tro på det. Er så glad Lykke til Bikki, jeg skal følge med på deg, og krysser fingre og tær for at du følger etter til 1.trimester !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå