HanneCecillie Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Er kanskje ikke like sterk, men kroppen føles stooor. Vann i kroppen er ikke gøy, man føler seg skikkelig sexy må jeg si... Noen som har noe råd? Er 50 % sykmeldt pga ryggen, så dette i tillegg da.. jippi... Har forresten 100 dager igjen til Loke skal komme ut :-)
lykketreff:-) Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Drikk mye vann! Du tror det ikke, men det hjelper. Kutt salt i mat så godt du greier, og hold deg helt unna veldig salt mat sånn som salt fisk, pinnekjøtt, reker, potetgull osv. Hvis du greier å være litt i aktivitet, bør du ha på deg støttestrømper. Ei venninne av meg ble kalt shrek av mannen sin den siste tida, he he ;-)
HanneCecillie Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Takk for tips. Skal prøve å drikke mer vann enn jeg har gjort hittil. Og ut å handle støttestrømper. Hadde en liten utskeielse med potetgull i helga, men må bare prøve å slutte med det... :-) Er ikke like lett å vite hva man skal gjøre når det er første gangen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå