Gå til innhold

Jippi, hun sover ute i vogna! endelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillefrøkna er 9 uker, og har endelig begynt å sove ute i vogn :) Og hvor herlig det er for a mor! Er jo vant til å ha henne sovende i armene (da kan hun sove LENGE, men jeg får ikke gjort noenting), eller så har hun sovet på sofaen i 30 min. Nå har hun sovet i over 2 timer ute!! Er nesten så jeg kjeder meg vettu! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, grattis :) Du kommer nok inn i rytmen med å ha litt mere tid ;)

Min lille på 2,5 mnd sver også bedre nå som jeg har satt han ut på en kald gang. Nå kan jeg bevege meg mer normalt føler jeg. Har kjøpt babycall (walkie talkie) som vi har oppi baggen, det virker bra :)

Han sover opp til 3 lange (2-4 timer) økter på dagen, ahh, deilig

Skrevet

Det gjorde tulla mi helt fra begynnelsen(jeg vendte henne til det med å gå tur hver gang hun skulle sove. Og det var nydelig ja :) Deilig å ha litt tid alene.

Skrevet

Samme her:))) Min blir straks 9 uker, de siste dagene har han sovet alt fra 5 min til 20 min. Blitt mer og mer trøtt og kavete utover dagen/kvelden og ikke funnet roen. Her har vært så kaldt at han ikke kunne sove ute. Men i dag er det mildt, jeg gikk et bitteliten tur og han sooooover og sooooover. Etter 2,5 t tok jeg vogna inn i gangen og der sov han videre. Gjorde unna masse arbeid i full fart og plutselig ble det god tid til bare hygge også. Deilig:)) håper det varer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...