Gå til innhold

Våt i undikken

lillelykkelig ♥ jenten min ♥

Anbefalte innlegg

Jeg reiste meg nettopp, og skulle ut på badet og sjekke vaskemaskinen, da jeg kjente at jeg var våt/klam imellom beina.. Skjønte ingenting, og tok av meg buksen for å sjekke. Hele trusen min er våt, og det har gått igjennom buksen også.. trodde kanskje det var urin, men det luktet ingenting. Det ser heller ikke ut som utflod fordi det ikke har noe konsistens eller farge.. lurer på hva dette kan være?

Er 24+4 idag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142766413-v%C3%A5t-i-undikken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

veit jeg var mye plaga med det før i svangerskapet,er nå 23+1,men vært mange ganger at trusa ble helt våt. Men det skal vist være vanlig å har ikke luktet eller hatt noe farge fordet om det var utflod.

Veit ikke hvordan fostervann ser ut når det kommer ut,men som sagt har jeg opplevd det mange ganger å da har jordmor sagt at det var utflod.

lykke til=)

dersom det er fostervann lekkasje skal det ha en veldig spesiell lukt.... var på sjekk på føden forrige uke pga premature rier, og da sa de det.... det er normalt med mye vannaktig utflod... men ring og hør så kan du jo forklare hvordan det var og at det ikke luktet osv så sier de hva du bør gjøre.... ofte hvis man sitter eller ligger for så å reise seg kan det komme mye sånn vann utflod siden det samler seg opp..... :)..

Takk for alle svar!:)

Ringte kvinneklinikken og fikk snakket med en kjempekoselig jordmor. Hun sa jeg måtte vente et par timer til og se.. vrikke litt på hoftene og gå rundt om. Hvis det kom noe mer skulle jeg få en kontrolltime.

Hun sa at det var vanskelig å si, for det kunne være så mye. Men at det var vanlig i slutten å ha vannaktig utflod. Så da er det nok helt sikkert det, jeg kjenner i hvert fall masse bevegelser fra minien;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...