Sjørøveren&Brumlen Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Har termin heilt i begynnelsen av august, rundt den 4. eller 5. går ut i permisjon i midten av juli. men tenker å ta ferievekene mine før det så permisjonen begynner litt tidligare lura sånn på kor vi skal ta ferie i år, har en som er 2,5 år i sommer og vil gjerne finne på nåkke kjekt med han men veit ikkje ka.. må bli bilferie, man får jo ikkje lov å fly så seint i SK.. og så er det jo grenser for kor mange tima det er godt å sitte i bil når man er høygravid hehe.. vi bur på vestlandet, 3 tima nord for bergen. sambo har en del familie i bergen, då han er derfra.. men der er vi så ofte, så hadde vert kjekt å finne på nåkke nytt hmm, ska ikkje alltid være lett å komme på ting, så tips taes i mot med stor takk
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Tja dette har vi også tenkt litt på, men tror kanskje det meste av ferien blir hjemme i år.. Har termin samtidig som deg. Tenker vi heller får kose oss med småutflukter med hjemmet som base. Kan jo hende det dukker opp noe men da blir det litt sånn på sparket tur, for jeg vil vente å se hvordan formen er...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Er det eg har tenkt og men greit å ha nåkken tips om formen er så bra at det kanskje går an å ta seg en litt lengre tur med bil men rekna i grunn med at turen mest sannsynlig går til bergen, det gjere den alltid ;p men det blir vel sånn når sambo er derfra og vi bur på min heimplass bergen er heldigvis en fin by med mange muligheta har jo akvariet, der har eg ikkje vert sia eg var liten, så har tenkt litt på det vi finner vel ut av det til sommeren
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Vil anbefale Mikkelparken i Kinsarvik. Ca 2 timar med bil + ferje frå Bergen. Har ikkje vert der på lenge men har planar om en tur dit i sommer (bor 1,5 timar nord for Bergen). Går jo an å ta dagstur dit, eventuelt med en overnatting.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2011 akk for tipset, skal sjekke det ut )
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Jeg bor i Bergen så her har vi mange muligheter for dagsutflukter =) Blir nok kjekt det også. Trenger ikke alltid dra så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå