Gå til innhold

Tror jeg har bestemt meg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Takk for alle flotte tilbakemeldinger. Jeg har svevd mellom Lucas, Marcus og Sander, men de er jo så oppbrukte. Føles ikke som om navnet blir personlig, på en måte.

Valget er ; Samuel.

Det er et nydelig navn, synes jeg også. Pappan liker dessverre ikke navnet(!!!!!), men for å være helt ærlig, noen ganger må vi jenter bare skjære igjennom. Tror faktisk vi er bedre på navneavgjørelser....

Oi...

Bestemmer du bare navnet på barnet uten at pappa er enig? Sikkert dårlig gjort av meg å bry meg med dette, men hva med respekten for mannen din? Har han ikke krav på å få sin mening hørt, han da?

Uten å kommentere "ditt" navnevalg spesielt, så er jeg absolutt ikke enig med deg, jeg tror ikke vi kvinner er bedre på navneavgjørelser enn menn. Jeg mener at menn kan være minst like reflekterte på dette området som kvinner, og et barns navn bør absolutt være noe både mor og far er enige om, og som de har diskutert og blitt enige om. Et viktig aspekt er også at foreldrene må huske på at barnet skal leve med navnet hele livet, og at barneårene er den perioden av livet man er i kortest tid.

Kommenterer ein gang til eg=)

Dei 3 andre navna dine var mykje finare.....Sjølv har eg ein Sander,og navnet er personleg til kvar enkelt,om det er 100 som heiter det ,eller 1 som heiter det.....!!!!!

Eg hadde aldri fått lov til å bestemme navnet,uten at faren var einig i navnet...faktisk så er det han som har tatt siste avgjerelsen på 2 av navna.....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...