Gå til innhold

hei ; tenk, idag hører jeg til her inne :) aldrig kommet så langt før, nervøs enda , jaaa..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer og lykke til framover!! Håper det går bra denne gangen:) Er formen bra eller?

Selv har jeg fullført 27 uker - på første forsøk - så jeg føler meg ganske heldig! <3

Velkommen skal du være! Og gratulerer! Jeg har også mistet flere ganger, og vet virkelig hvilken milepæl det er å komme hit. Og når du først har kommet så langt, er sjansene store for at det skal gå bra videre også!

Hei, velkommen og gratulerer til å ha kommet så langt. :)

Mistet selv 2 ggr i 2010 og nå er jeg i uke 13! :) Det lengste jeg vart siden min datter for 5 å siden *håpe,håpe*

Lykke til videre!

Gratulerer så langt og velkommen inn hit :)

har selv mistet 2 ganger så vet hvor tøft det er. Men når er jeg snart 26 fullgåtte og tror bare mer og mer på at dette skal gå bra.

Masse lykke til videre i graviditeten :)

å tusen takk for så mange fine svar :)

ja, for hver dag som går så stiger håpet litt, har gått sånn tåli bra, har hatt litt blødninger som gav seg og alt så bra ut, men har slitt no forferdeli m hodepine etc, og litt kvalme osv, men graviditetstegnene og alt virker mer positivt og normalt denne gangen tross alt, og føler på meg at alt er ok .

og idag er første dagen på lenge uten nesten noe som helst hodepine, så håper og ber om at det vil gå denne gangen, ...er 4 de gangen nå siden min datter for snart 9 år siden hehe... føler jeg virkelig har jobbet for å få det til(bare litt over 1 år siden jeg bestemte meg får å ha en til ), gir ikke opp så lett, gikk til akupunktur nå etter siste sa, i 2 mnd, før jeg ble gravid, og er overbevist om det har hjulpet, for kroppen var i total ubalanse,noe jeg merket selv og... og ville gjort det igjen, så håper virkleig at jeg kan takke henne med kort og blomster for hennes hjelp når den tid kommer,

har jo vert så oppsatt på å liksom klare å forbli gravid liksom, så nå kommer alle de skremmende tankene, det er jo så lenge siden hehe, fødsel og alt det der, har jo glemt så masse! men tillater meg selv å glede meg innimellom og, men dog ikke for mye. skal til legen på fredag, så får jeg en liten titt på magen da regner jeg med, for hver bekjreftelse jeg får , jo mer klarer jeg å slappe av, så ul uken etter der, så blir det bare ordinær ul.. men jo lenger jeg kommer, "hvisker er stille *jiiipppiiii* "

tusen takk alle sammen!! godt å ha en plass som dette her....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...