Mari-mamma Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hei jenter. Fertilitetsmonitoren er kun brukt i 1 pp! Spiren satt etter dette, og det takker vi monitoren for!! Den viste meg at jeg har feilberegna EL TOTALT tidligere!!! Jeg selger monitoren for 800 kroner, og da følger det i tillegg med 18 testpinner. ( Ny koster monitoren 1349 kroner og testpinnene 279 kroner). Jeg har ikke noen innboks, så skriv bare her, så ordner vi resten via mail:)
ønskerbaby_ Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 jeg er intressert men jeg har lyst å vente til ikm den 17. er jo ikke noe vits å kjøpe viss jeg har blitt gravid denne pp. men skjøner godt om du får andre intresserte å vil selge den med en gang=)
Mari-mamma Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 Hei vilhababy. Krysser fingrene for at du ikke trenger monitoren!! men dersom du skulle trenge den etter 17. så send meg bare en epost på [email protected], så er den din dersom ingen andre vil ha den innen den tid. Mase lykke til!! Håper spiren sitter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå