Gjest Skrevet 10. januar 2011 #26 Skrevet 10. januar 2011 Enig der. Det er lov å reflektere litt over hvilke holdninger man forsterker med sine vitser.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #27 Skrevet 10. januar 2011 Hva som gir meg rett til å si at du har fyrt opp rasistiske fordommer? Tjaaaa... At du, ved å fortelle slike tåpelige vitser, fyrer opp under rasistiske fordommer, kanskje? Neida, vitser om utlendinger er ikke fredet. Kan flere morsomme, jeg. De man bør unngå er de som spiller på stygge poenger og fordommer. Og den du skrev var "morsom" fordi poenget var at utlendinger er late.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #28 Skrevet 10. januar 2011 Ikke engang en vitsetråd klarer dere kjerringer å holde igang uten å krangle....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #29 Skrevet 10. januar 2011 Det er ikke krangling å påpeke at en vits er upassende, sårende og rasistisk.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #30 Skrevet 10. januar 2011 ......og luddere med utenlandske aner og gener som hyler rassisme hver gang de hører noe de ikke liker, uansett, har gjort meg til rassist! Dette var en VITSETRÅD og ikke en rasismetråd, og til dere som ikke har humor; Dra dere til helvete ut av denne tråden ;/ For dere er like dumme som denne vitsen: To tomater gikk over veien. Den ene ble overkjørt. Come on ketchup svarte den andre tomaten
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #31 Skrevet 10. januar 2011 Alle barna syntes "grove vitser" tråden var morsom, unntatt Annie, hun måtte ta en chill pill......................................................................
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #32 Skrevet 10. januar 2011 Det er jo DU som er dum, som ikke en gang har skjønt tomatvitsen! Tomaten sier: Come on, catch up! Skjønte du den?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #33 Skrevet 10. januar 2011 Og du er enda dummere som ikke har hjerne til å skjønne at det faktisk kan finnes utallige varianter av samme vits! Som f eks : http://marensc.blogg.no/1281867873_vinn_rosebud_lip_balm.html .............det var en gang en grønnsak og en tomat som gikk over en vei. grønnsaken gikk først, og tomaten rett bak. så kom det en lastebil og kjørte på tomaten. da snudde grønsaken seg å sa come on`ketchup !
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #34 Skrevet 10. januar 2011 Det der er misforståelser av en vits! Poenget er at "catch up" har en betydning i seg selv, men at det høres ut som "ketsjup", noe tomaten jo var, i og med at den var flat. Det å kalle tomaten ketsjup er i seg selv ikke en vits.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #35 Skrevet 10. januar 2011 Bjugn er desverre ingen vits. det er fakta ;/ ---------------- En blondine satt inne på kjøkkene sitt å skulle pusle. Hun fikk det aldri til å stemme så hun ringte kjæresten sin og fortalte hva som skjedde. Hun sa han måtte komme ned til hun å for å hjelpe hun , og det gjorde han. Da han kom i døra så han bare oppgitt på kjæresten sin. Så sa han: Hvis du setter på kaffen så rydder jeg kornflesken oppi boksen igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #36 Skrevet 10. januar 2011 Akkurat, 17.19! Så de som selv har opplevd misbruk, eller har opplevd at barna har blitt misbrukt, skal bare le hjertelig av slike vitser, for det er jo bare humor? Eller har de rett til å føle at det er krenkende at det vondeste de har opplevd blir harselert med?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #37 Skrevet 10. januar 2011 To bergensmadammer står på fisketorvet i Bergen og slarver sammen. Praten kommer inn på prevensjon og alt det nye som var kommet på markedet. Men fru Pettersen, som er en stor matrone, forteller om sin metode: Du skjønner det at mannen min er mye mindre enn meg, og når vi skal ha oss litt, så må han stå på en bøtte. Når han begynner å himle med øynene, bare spenner jeg bøtten under ham
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #38 Skrevet 10. januar 2011 Blondinevitser kan sikkert irritere noen blondiner, men få blir nok såret, i og med at alle oppegående mennesker vet at hårfarge og intelligens overhodet ikke har sammenheng. Det blir veldig annerledes når poenget med en vits er en fordom som mange mennesker faktisk lider under. Veldig mange tror faktisk at innvandrere er late og gjør alt for å slippe å jobbe. Det er faktisk ikke morsomt å stadig måtte forsvare seg mot slikt, og det er lov å synes at det ikke er morsomt.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2011 #39 Skrevet 10. januar 2011 Innlegg rapportert. Tenk deg om to ganger før du poster slike på trynet innlegg. Hilsen ei som personlig kjenner Ulf Hammern og hans familie.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #41 Skrevet 10. januar 2011 Haha, herlighet, det er mennesker som deg som gjør at slike vitser er morsomme å fortelle. Poenget med slike vitser er å provosere, det har lite eller ingenting med Hammern familien å gjøre. Det er nok nå en kjensgjerning for hele Norge at Bjugn saken var en farse fra start til ende. Kunne gitt deg utallige eksempler på vitser som er minst like stygge og akkurat like morsomme. Jeg lo i allefall så jeg fikk tårer i øynene!! Kudos til 17:19 Hilsen en som virkelig har satt seg inn i Bjugn farsen :-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #42 Skrevet 10. januar 2011 hehe denne tråden er en vits i seg selv, les fra begynnelse til slutt..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #43 Skrevet 10. januar 2011 haha den definisjonen av blowjob er noe noen skrev for moroskyld på wikipedia sikkert. også gikk du på det? hehehe
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #44 Skrevet 10. januar 2011 haha du som tok deg nær av den utlendingvitsen... skal jeg sitte å grine fordi jeg er blond og min familie er blonde fordi mange vitser fremstiller oss som noen stokk dumme, kåte jævler og rope rasisme fordi de kaller oss for dumme pga fargen vi har på håret? haha.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #45 Skrevet 10. januar 2011 det å si at blondiner er mindre intelligente er også en fordom. men må da gå ann å ha selvironi på fordommene? vise at man kan le av det, fordi man ikke tar seg nær av det fordi man overhode ikke kjenner seg igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #46 Skrevet 10. januar 2011 Avholdsbevegelsen er svært fornøyd med utviklingen i Bjugn, Nå er det helt slutt på å gå ut og ta seg en liten en...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #47 Skrevet 10. januar 2011 - Hva sier man til en neger som har jobb? - En BigMAC takk... Ein sunnmøring og ein neger forliste og hamna på ei aude øy. Eit år seinare kom det eit skip forbi. Då sto det ein mann på stranda og skulle selge ein svart skinnsofa.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #48 Skrevet 10. januar 2011 haha den var fæl men skikkelig morsom.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #49 Skrevet 10. januar 2011 Det blit *litt* annerledes når fordommen preger hele livet ditt!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #50 Skrevet 10. januar 2011 Mamma har gått tom for tamponger og ber Ole om å gå til butikken. Men ike bruk stygge ord,si pent hva du skal ha, sier mamma. Ole går og kommer ikke tilbake på lenge , så mamma ringer butikken- Jo, Ole er her , men vi forstår ikke hva han skal ha. - Hva sa han at han skulle ha, spør mamma. - Jo han ønsket å få innvendig isolasjon til pappas hobbyrom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå