Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har en jente på 14 mnd som skal begynne i en liten, privat barenhage neste mandag. Hun har en storebror på 5 som akkurat har tatt fatt på siste halvåret i en større, nærmere kommunal barnehage. Da jeg søkte barnehageplass til jenta mi, søkte jeg jo brorens barnehage, men måtte søke på nytt med den private hun har fått plass i på første plass, da jeg fikk nyss om at de hadde en ledig plass. Nå har jeg akseptert plassen, og på svarskjemaet måtte jeg krysse av "aksepterer, og stryker meg fra lista), men nå har jeg fått høre at det kanskje er en ledig plass i storebrors barnehage fra februar. Hva gjøre jeg får å få søkt på denne plassen? Må jeg si opp plassen hun har nå, iht. nye regler? Er jo livredd for å stå helt uten plass...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Så lenge du har takket ja til den andre, så kan du jo bare søke på nytt i den andre med en gang. Søk overflytting. Her er fristen 1. februar. Men hør men kommunen din hvordan fristene er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå