kinaputten Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Mini har så skarpe negler og de gror jo hurtigere enn toget I starten fikk jeg til å rive de løse endene av. Men nå virker det som om de er blitt sterkere og det kommer ikke noen løse fliker som jeg kan rive av. Så nå klipper jeg dem, men det blir de jo så skarpe av :/ Resultatet er at mini går rundt med kloremerker i ansiktet, typisk mellom øyenbrynene. Får ikke til å bite dem av heller :/ Så da må han vel bare være et oppklort barn eller er det noen lure mammer der ute som har noen tips?
Nat27 Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 På bl.a. H&M og Cubus kan du få kjøpt sånne til å polere neglene med. Den ene siden er helt glatt, og den andre siden er todelt med en del nesten glatt og den andre delen litt grovere. Denne bruker jeg til å glatte ut kanten på neglene etter at jeg har klippet dem. Fungerer veldig bra Her ligger negleutfordringen i å holde mini sin hånd i ro når jeg skal klippe. Ingen enkel oppgave! letteste er når han sover..
mamma og my Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 med liten neglsaks og myye konsentrasjon får du klipt babykloa
*Moråse* Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg filer med vanlig neglefil jeg.. slik i metall, ikke papp..
kinaputten Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2011 like før jeg bestiller han en time til manicure File blir nok litt vanskelig på de bittesmå neglene (11 uker), ender sikkert med å file huden hans og det gjør vondt :/ Kanskje jeg må forsøke det tipset med å polere kantene med en poleringsfil. Ellers så har det vært en god dag idag, ingen flere kloremerker og jeg har fått trimmet de skarpeste neglene uten at han mistet noen fingre
Nat27 Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Prøv å polere ja, jeg gjør det også innimellom når neglene er skarpe og ikke er så lange at de ikke kan/må/bør osv., klippes Hjelper som bare det, og jeg slipper å bekymre meg for huden hans Så er jo i tillegg kantene på den greien helt runde så jeg ikke ender opp med å stikke han noe sted! Trygt, effektivt og enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå