Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er noe jeg har spist eller om det er normalt når man er høygravid, jeg. Men i natt har jeg vært skikkelig kvalm, og jeg har løpt på do utallige ganger med skikkelig diarè! Vet at fordøyelsen kan bli bedre om barnet har lagt seg nedover og festet seg, men har da ikke hørt noe om skikkelig rennaræv? Dessuten tror jeg han ligger i skråleie foreløpig. Har ikke vært plaget med kvalme i det hele tatt under svangerskapet, synd om det skal komme nå.. Er forøvrig 35+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig løs i magen siste uka. Samtidig med mye maserier, så det irriterer nok tarmen også. Tror det kan være et tegn på at noe er på gang, kroppen "tømmer seg" og forbereder seg på fødsel. Men vet ikke sikkert. Jeg har ikke vært så kvalm, men litt nedsatt matlyst, og orker ikke like mye mat.

Skrevet

jeg er også veldig løs i magen om dagen..

men så går det jo veldig mye magesyke her i landet om dagen da.. kan jo være det også..

Skrevet

Eg har da likt som deg. Har vært sånn siden før jul. Er i uke 38 no. Har egentlig vært plaget med treg mage dette sv. Skapet, men nå er det stikk motsatt. Greitt å få tømt seg, men kjipt å føle seg uggen.

Er kvalm, lite matlyst og generelt dårlig for tiden.... Har trent masse og vært i gid form hele tiden, men no er det slutt på velstanden ;)

Skrevet

Jeg har 28 dager igjen, og er og uvel og ekkel i magen, igår var jeg superkvalm..

Vært sånn i en periode no..

Kjenner at jeg er ganske lei no:(

Skrevet

Jeg har også hatt mye treg mage, bortsett fra når jeg har gjort tiltak selv :P Går på jerntilskudd pga lave jernverdier, så syns det er så rart at jeg plutselig skal få løs mage nå.. Og om dette skal fortsette, rekker jeg jo ikke å bli ferdig med barnerommet.. Har ikke tid til dette nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...