Ceccan** Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Pleier man å ha med samboer på første kontroll hos legen? Litt usikker om det er noe vits i at min kjære blir med på legetimen på fredag..
LHHR Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Kommer vel litt ann på hva du selv vil. Jeg har aldri hatt med min samboer på noen kontroller (bare ul).Og synes det har vært helt ok. Du må kjenne etter selv, hva vil han da???? Lykke til!
Ceccan** Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Han som spør om han skal være med.. han har lyst til å stille opp og være med hele veien.. men jeg tenker at det sikkert ikke blir så mye "interessant" for han.. Vet ikke om han får være med inn en gang, og for min del så klarer jeg meg fint alene Får man mye info første legetime eller? tenkte isåfall det kanskje kunne være greit for han å være med...;p
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg hadde med min sambo på første jordmortime. Følte ikke at han hadde noe utbytte av legetimen:)
Up2me Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Jeg tar ikke med meg samboeren på den første legetimen. Men om jeg får tidlig UL skal han selvfølgelig bli med på den Jeg tror nok ikke han kommer til å bli med på alle kontrollene. Siden det kommer til å bli vanskelig i forhold til jobb. Men de han kan bli med på, vil jeg gjærne ikke gå glipp av. All info er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå