Gå til innhold

Nå er katta endelig ute av sekken!

Anbefalte innlegg

Vi har fortalt familie og venner den store begivenheten:) Er 12 uker i morgen, fortalte det lørdag. Måtte selvfølgelig først si det til datteren vår, som er 5 år. Hun ble helt i ekstase, og har kosa med magen min hele helgen. Begynte nesten å gråte da vi skulle si det... Ah, de hormonene altså;)

Og så sendte vi et litt kryptisk dikt til familiemedlemmer, hvorav de aller fleste forstod hva som var på gang. De som ikke forstod det ble bedt om å foreta en dypere analyse... Vi fant ut at vi måtte si fra til alle med en gang, så det ikke plutselig stod gratulasjoner på facebook eller dem imellom.

Å, så godt det er at katta er ute av sekken, og jeg kan ha en forklaring på det grønnbleike åsynet mitt! Slippe å lure seg unna fester. Slippe å drikke alkoholfritt øl og late som det er vanlig øl. Slippe å holde inn magen fordi matinntaket har vært større enn normalt og musklene slappere. Og ikke minst slippe å late som jeg jobber fullt overfor venner/familie, og bekrefte det mine kolleger helt sikkert har mistenkt over lengre tid nå:)

Så kryper jeg snart over til 2.trimester, setter svineinfluensavaksine og hvem vet: kanskje til og med formen blir bedre over natta bare av å nå uke 12 (det er håp i hengende snøre!).

Lykke til til dere som er igjen her, og velkommen etter!

Fortsetter under...

Gratulerer med 12 fullgåtte uker - og nyhets-slipp! :-)

Jeg fortalte nyheten litt tidligere enn deg, i uke 9. Men slet også innmari med de hormonene... Klarte ikke fortelle det til de nærmeste uten å sippe! He he!

Ses over i 2. trimester om litt!

Gratulerer !!:))

Vi fortalte 5-åringen om graviditeten på lørdag :) Så da blir det vel offentlig etterhvert.Spørs om han klarer å holde på hemmeligheten da:))

Er 9+4 idag :) Var på tidlig ul i forrige uke ,og alt sto bare bra til :) Skal igjen den 25 :D

Lykke til i 2 tri,kommer etter om et par uker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...