Gå til innhold

HASTER, ANG. KVLAMESTILLENDE

Anbefalte innlegg

Skrevet

som allitd er jeg fortsatt kvalm i uke 21. Pyton. Sist brukte jeg afipran, det kan jeg ikke bruke lengre. grunnen til det er at jeg blir så trøtt av de at jeg ikke klarer å holde meg våken. har to barn jeg skal ta meg av. Skal til lege snart. Hvilke kvalmestillende bruker dere og funker de???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt kvalmestillende på helsekosten, tror den heter Gingertrips. Er mot reisesyke og svangerskapskvalme. Merket er Solaray. Inneholder ingefær og B6. De har fungert veldig bra for meg! Eneste er at det er tyggetabletter. Ikke særlig fristende når kvalmen regjerer, men jeg holdt meg for nesa og tygde i vei. Da gikk det fint:) Ble ikke trøtt av disse. Føler med deg - lykke til!

Skrevet

trio be. fåes på resept. svangerskapskvalme kommer av mangel på b vitamin. (fortalte jordmoren min) for meg hjalp det til en bedre hverdag :-) virker etter ca 2-3 dagers bruk 2-3 tabletter pr dag

Skrevet

blir dere bedre med bvitaminer? Jeg tar b-vitaminer (med folat) 2 stk pr dag, men er utrolig kvalm...:( Hva er det der trip.be??? Jeg sliter sånn med formen og er på nippet å gi opp hele greia. har det ikke bra i det hele tatt!

Skrevet

Jeg bruker postafen, og synes de hjelper veldig bra mot brekninger og oppkast, men de tar ikke kvalmen. Likevel blir jeg bedre fordi jeg klarer å beholde litt av maten, og det hjelper litt på kvalmen! Blir dessverre ganske trøtt av de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...