Gjest Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Har hatt hodepine i tre dager nå, våknet opp nå og der var hodepinen enda...Er det vanlig med hodepine tidlig i svangerskapet?
LiteNurk Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er 15 uker på vei, og har også ofte hodepine over flere dager. Vet ikke hva som er vanlig. Jeg har min første ordinære time hos fastlegen om 2 dager, og skal spørre ham om dette da.
LHHR Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Vet ikke helt hva som er vanlig. Men jeg har ivertfall hatt endel hodepine siden jeg ble gravid. Rundt den tiden jeg ble gravid hadde jeg så vondt i hodet at jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, fikk ikke sove og måtte sitte oppe om natten. Selv ikke paralgin forte hjalp mot smertene!
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har så ekstremt vondt i hodet nå, er skikkelg kvalm osv:( Vet ikke hva jeg skal gjøre:(
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Forrige svangerskap hadde jeg en intens hodepine HVER DAG i 5 mnd... Nå er jeg bare på 2. uken, men ser ut til å bli bedre nå:-) Er vel ikke så mye mer å gjøre enn å legge seg i et mørkt, kaldt rom med dynen godt pakket rundt seg. God bedring;-)
mim26 Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 hodepine er helt normalt i svangerskapet...jeg hadde hodepine og var myye svimmel 2-3 og 4 måned av forrige graviditet. hvile og veske er vel den baste medisin. blir d for j...lig er d lov til å ta en paracet for å lette på trykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå